News Search
Home News Dictionary TV Channels Names Weather Live Cricket Videos Photos Results Naats
Home Taza Tareen
افغان فورسز کی چمن میں بلااشتعال فائرنگ، 1 شہری شہید، 18 افراد زخمی     چمن بارڈر پر افغان فورسز کی فائرنگ، 4 ایف سی جوان زخمی، آئی ایس پی آر     راجن پور: تھانہ محمد پور کی حدود میں فائرنگ،4افراد جاں بحق 1زخمی     وزیراعظم کا ویژن پاکستان کو لوڈ شیڈنگ فری بنانا ہے، عابد شیرعلی     آخری دن میزبان بولنگ کا ہمارے پاس جواب نہ تھا، مصباح الحق     بارباڈوس:ویسٹ انڈیزکےہاتھوں پاکستان کوعبرتناک شکست     سرحد پار سے مردم شماری ٹیم پر فائرنگ، چمن سرحد بند     ’مکی‘ اور ’منی‘ حقیقی زندگی میں میاں بیوی تھے     پاناما کیس، سپریم کورٹ کا آج ہی جے آئی ٹی تشکیل دینے کا فیصلہ     پنجاب: مختلف اضلاع میں سرچ آپریشن، 41 افراد گرفتار     
Urdu News
Maulana Tariq Jamil
a
Naat Khawan
Amjad Sabri Farhan Ali Qadri
Fasih Uddin Soharwardi Ghulam Mustafa Qadri
Imran sheikh Attari Junaid Jamshed
Owais Raza Qadri Shahbaz Qamar Faridi
Syed Mohammad Furqan Qadri Ummeh Habiba
Waheed Zafar Qasmi Zulfiqar Ali
UrduWire Names Directory
Muslim Names Arabic Names
Muslim Boy Names Muslim Girl Names
Pictures Gallery
Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World Cleaning The Kaaba Area - One Of The Best Jobs In The World
Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan Kallar Kahar beautiful Motorway road view, Pakistan
Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi Samzu Water Park Pictures Ticket Price 2015 & Location in Karachi
View all Pictures

 

Home >> Urdu News >> Voice Of America Urdu
تازہ ترین خبریں Share your views
موصل کی بحالی پر پانچ سال اور اربوں ڈالر درکار ہیں [وائس آف امریکہ اردو] 05 May, 2017

ابتدائی اندازوں کے مطابق پہلے مرحلے میں دو سال لگ سکتے ہیں ۔ عہدے داروں کا کہناتھا کہ ایک گھر کی مرمت پر کم ازکم پانچ ہزار ڈالر خرچ آئے گا۔

جنگ سے تباہ شدہ عراقی شہر موصل جانے والے عہدے داروں کا کہنا ہے کہ اس کی تعمیر ومرمت پر عراقی حکومت کو اربوں ڈالر کا بندوبست کرنا پڑے گا۔

طویل جنگ میں عراق میں داعش کے اس اہم اور مضبوط ٹھکانے موصل کے ایئر پورٹ، ریلوے اسٹیشن اور یونیورسٹی سمیت زیادہ تر عمارتیں اور انفراسٹرکچر تباہ ہو چکا ہے۔

عراقی حکومت کی فورسز جنہیں امریکی قیادت کے اتحاد کی سرپرستی حاصل ہے، شہر کا نصف مشرقی حصے پر دوبارہ قابض ہو چکی ہیں۔ جس کے بعد علاقائی عہدے دار ڈھائی سالہ جنگ میں شہر کو پہنچنے والے نقصانات کا تخمینہ لگانے کے لیے وہاں جا رہے ہیں۔

صوبے نینوا کے علاقوں سے متعلق ایک کونسل کے ڈپٹی چیئر مین نورالدین اوبلان نے خبررساں ادارے روئیٹرز کو بتایا کہ موصل کی داعش سے مکمل آزادی کے بعد ہمیں اس شہر کی بحالی اور تعمیر و مرمت کے لیے ایک منصوبہ بنانا پڑے گا تاکہ اسے 2014 میں داعش کے قبضے سے پہلے کی شکل میں واپس لایا جا سکے۔

نورالدین صوبائی دارالحکومت موصل کے مرکز میں واقع دفتر کے گرد نئے پختہ مورچے تھے اور مسلح افراد اس کی حفاظت کررہے ہیں۔

دفتر کی میز پر ٹیلی فون اور کاغذوں کے قریب ایک بندوق رکھی ہوئی ہے۔

عمارت کے باہر دریائے دجلہ کے مشرقی کنارے پر واقع دکانوں میں زندگی لوٹ رہی ہے۔ جب کے دریا کے دوسرے کنارے پر بدستور داعش کے جنگجو قابض ہیں اور گنجان آباد قدیم شہر کی حفاظت نشانہ بازوں اور خودکش بمباروں کی مدد سے کر رہے ہیں۔

پرانے شہر کے مرکز میں مشہور میناروں کی عظیم النوری مسجد واقع ہے جس کے منبر پر داعش کے لیڈر ابوبکر البغدادی نے جولائی 2014 میں اپنی خلافت کا اعلان کیا تھا۔

ماہرین کو خدشہ ہے کہ کمزور اینٹوں کی اس عمارت کو جنگ میں تیزی آنے سے نقصان پہنچ سکتا ہے۔

کونسلر نورالدین کا کہنا ہے نینوا کے 34 کونسلر ہیں اور وہ داعش کے قبضے کے دوران دوسرے شہروں میں اجلاس کرتے رہے ہیں۔ ہم نے موصل کی تعمیر نو اور بحالی کے منصوبوں کی تیاری کا کام شروع کر دیا ہے۔ لیکن ہمیں معلوم نہیں ہے کہ تعمیراتی کاموں کے لیے اتنے زیادہ فنڈز کہاں سے آئیں گے۔

ابتدائی اندازوں کے مطابق پہلے مرحلے میں دو سال لگ سکتے ہیں ۔ ان کا کہناتھا کہ ایک گھر کی مرمت پر کم ازکم پانچ ہزار ڈالر خرچ آئے گا۔

انہوں نے بتایا کہ ہمیں ضروريات کے مطابق مدد نہیں مل رہی۔ ہمیں اس سال نینوا کے لیے 4 کروڑ 45 لاکھ امریکی ڈالر دیے گئے ہیں ، جو بہت کم ہے۔

فیس بک فورم


View News As Image
Post Your Comments
Select Language:    
Type your Comments / Review in the space below.

Name: Email:(Will not be shown) City:
Enter The Code:

 
Home | About Us | Contact Us |  Profiles |  Privacy Policy & Disclaimer | What is Meta News?
Top Searches: Jang News Cricinfo Express Tribune,  , SSC Part 1 Results 2016   Dunya News Bol News Live Samaa News Live Metro 1 News Waqt News Hum TV PTV Sports Live KTN News
Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on "as it is" based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Please read more!

UrduWire.com - First ever Urdu Meta News portal