فلم ’دی ڈونٹ کنگ‘ جلد ریلیز

بول نیوز  |  Nov 29, 2020

فلم ساز ایلس کی دستاویزی فلم ’دی ڈونٹ کنگ‘ فلم بینوں کے لیے جلد پیش کر دی جائے گی۔

تفصیلات کے مطابق فلم 24 اگست 2020ء کو ریلیز کی جائے گی جس کی کہانی فلم ساز ایلس کی دستاویزی فلم ’دی ڈونٹ کنگ‘ایک شخص کی حقیقی زندگی پر بنی ہے جو غریب سے امیر اور دوبارہ غریب اور پھر سے امیر بنا۔

متعلقہ خبرایمن خان کی خوبصورتی کا راز کیا؟

7 ملین سے زائد فالوورز کے ساتھ انسٹاگرام پر سب سے زیادہ...

یاد رہے کہ سخت محنت کرکے غریب سے امیر بننے کی داستانیں تو بہت ہیں، لیکن غریب سے امیر اور دوبارہ غریب اور پھر سے امیر بننے والے لوگ شاز و نادر ہی پیدا ہوتے ہیں۔

فلم کی بنیاد ایلس کا یہ تجسس تھا کہ دیگر امریکی ریاستوں کے مقابلے میں کیلیفورنیا میں ڈونٹ کی اتنی زیادہ دکانیں کیوں ہیں؟ اور وہ سب کمبوڈیائی افراد کیوں چلاتے ہیں؟

تائم ایلس کی تلاش انہیں ٹیڈ نگوائے تک لے گئی جو 1975 میں کمبوڈیا کی خانہ جنگی سے جان بچا کر امریکا پہنچے۔

انہوں نے ڈونٹ شاپ میں کام شروع کیا اور انتھک محنت سے کروڑ پتی بن گئے۔

انہوں نے تقریباً 100 کمبوڈیائی خاندوں کو اسپانسر کیا اور امریکا پہنچنے پر ہر ایک کو ڈونٹ کی دکان شروع کرنے میں مدد دی لیکن اپنے عروج پر ٹیڈ کو جوے کی لت لگ گئی اور وہ کافی دولت کھو بیٹھے۔

واضح رہے کہ ٹیڈ نے ہمت نہیں ہاری اور امریکا میں ریئل اسٹیٹ کا کام شروع کیا جس کے بعد دیکھتے ہی دیکھتے وہ پھر سے کروڑ پتی ہوگئے۔

-->
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More