فوج کو کورونا کی روک تھام کے لیے تیار رہنے کا حکم

اردو نیوز  |  Mar 23, 2020

پاکستان کے آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے فوج کے تمام جوانوں  کو کورونا وائرس کی روک تھام کے لیے فوری نوٹس پر تیار رہنے کا حکم دیا ہے۔

پاک فوج کے ڈائریکٹرجنرل تعلقات عامہ کے ٹوئٹر اکاونٹ سے جاری بیان کے مطابق آرمی چیف کی زیرصدارت کورونا وائرس کے یک نکاتی ایجنڈے پر خصوصی کورکمانڈر کانفرنس منعقد ہوئی جس میں کور کمانڈرز نے ویڈیو لنک کے ذریعے شرکت کی۔

مزید پڑھیں

پاکستان میں دو ہفتوں کے لیے بین الاقوامی پروازیں معطل

Node ID: 466216

کورونا سے بچاؤ، پاکستان کے بڑے فیصلے

Node ID: 466246

کانفرنس نے ملک بھر میں کورونا وائرس کے پھیلاؤ اور اس کی روک تھام کے لیے سول انتظامیہ کی مدد کے لیے فوج کی تیاریوں کا جائزہ لیا۔

کانفرنس میں فوج کے تمام دستیاب جوانوں اور طبی وسائل کو کورونا کی روک تھام کے لیے مختصر نوٹس پر سول انتظامیہ کی مدد کے حوالے سے تیار رہنے کا حکم دیا گیا۔

خصوصی کورکمانڈر کی صدارت کرتے ہوئے آرمی چیف نے کہا کہ’ ایک ذ مہ دار اور پرعزم قوم کو کوئی چیز نہیں ہرا سکتی‘۔

’پاک فوج انشااللہ قومی کوشش کا حصہ رہتے ہوئے قوم کی خدمت اور تحفظ کا مقدس فرض سرانجام دے گی‘۔

یاد رہے کہ پاکستان میں تیزی سے پھیلتے کورونا وائرس کے پیش نظر تین صوبوں کی حکومتوں نے فوج سے مدد طلب کر لی ہے جبکہ سندھ کی حکومت نے صوبے بھر میں 15 دن کے لیے لاک ڈاؤن کا اعلان کیا ہے۔

 

 
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More