حنا الطاف کی خوائش، شادی کے بعد شوہر پابندیاں نہ لگائے

بول نیوز  |  Aug 09, 2020

پاکستانی اداکارہ و میزبان حنا الطاف کا کہنا ہے کہ شادی کے بعد شوہر پابندیاں نہ لگائے۔

اداکارہ حنا الطاف نے نجی چینل پر دورانِ انٹرویو بتایا کہ شادی سے پہلے انہیں بھی متعدد لڑکیوں کی طرح خوف تھا کہ شوہر کیسا ملے گا، شادی کے بعد شوہر پابندیاں نہ لگائے یا کام پر جانے سے  منع نہ کر دے۔

انہوں نے کہا کہ مگر آج تک آغا علی نے کبھی کوئی روک ٹوک نہیں کی ہے، آغا علی کی شوبز انڈسٹری کے سب ہی فنکار اور ہدایتکاروں سے اچھی دوستی ہے، آغا علی نے انہیں کبھی منع نہیں کیا کہ فلانے اداکار یا ہدایتکار کے ساتھ کام نہ کرو۔

انٹرویو کے دوران آغا علی کا کہنا تھا کہ ’وہ سمجھتے ہیں کہ اُنہیں کوئی حق نہیں ہے کہ شادی کر کے وہ کسی انسان کو قید کر لیں۔

انہوں نے کہا کہ اگر مجھ سے کوئی شادی کرے تو وہ میری ہی مرضی کے مطابق چلے۔

ددوسری جانب اداکارہ نے اپنے شوہر پاکستانی اداکار و گلوکار آغا علی سے متعلق کہنا ہے کہ اُنہیں ایک ہی چھت کے نیچے ایک اچھا دوست اور شوہر مل گیا ہے ۔

آغاز علی اور حنا الطاف نے حال ہی میں ایک چیٹ شو میں بطور مہمان شرکت کی تھی۔

اس دوران حنا الطاف کا آغا علی سے متعلق کہنا تھا کہ  آغا اُن کے بہت اچھے دوست ثابت ہوئے ہیں۔

34 سالہ آغا علی نے مزید کہاکہ  شادی سے پہلے وہ جانتے تھے کہ انہیں تھوڑا خود کو حنا کی خواہشوں کے مطابق بدلنا ہوگا اور حنا کو بھی بدلنا ہوگا خود کو اُن کے لیے۔

انہوں نے کہا کہ  وہ سمجھتے ہیں کہ شادی میں اگر دونوں لوگ تھوڑی لچک دکھائیں تو زندگی بہت اچھی گزرتی ہے۔

واضح رہے کہ اداکارنے کہا کہ اُنہیں بہت سارے لوگوں نے شادی کے بعد گزرنے والی زندگی سے متعلق بہت ڈرایا تھا۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More