تُرک اداکار انگین آلتان فوٹو گرافر بن گئے

بول نیوز  |  Sep 20, 2020

تُرک سیریز ’ارطغرل غازی‘ میں ’ارطغرل‘ کا مرکزی کردار ادا کرنے والے انگین آلتان فوٹو گرافر بن گئے ہیں۔

تفسیلات کے مطابق تُرک اداکار انگین آلتان اپنی اہلیہ کی محبت میں فوٹو گرافر بھی بن گئے۔

اداکار انگین التان کی اہلیہ نیسلیسا الکوکلار نے اپنی ایک تصویر فوٹو اینڈ ویڈیو شیئرنگ ایپ انسٹاگرام پر پوسٹ کی جس میں اُنہوں نے نیلی جینز، سفید شرٹ اور نارنجی رنگ کے جوتے پہنے ہوئے ہیں۔

View this post on Instagram

Photocredıt: @enginaltandzytn ❤️ tek kare cekmıs olsan da cok saol😂

A post shared by Neslisah Alkoclar (@neslisahduzyatan) on Sep 16, 2020 at 7:01am PDT

انگین التان کی اہلیہ نے انسٹاگرام پر تصویر شیئر کرتے ہوئے کیپشن میں اپنی اس خوبصورت تصویر کے فوٹو گرافر کو بھی مینشن کیا۔

فوٹو گرافر کے نام میں اُنہوں نے اپنے شوہر انگین التان کا نام لکھا جس کے بعد اداکار کے مداحوں کو معلوم ہوا کہ انگین التان ایک زبردست اداکار ہونے کے ساتھ ساتھ ایک بہترین فوٹو گرافر بھی ہیں۔

یاد رہے کہ تصویر لینے کے لیے انگین التان کی اہلیہ نے اُن کا شکریہ ادا کرتے ہوئے لکھا کہ ’ایک بہترین شاٹ لینے کے لیے آپ کا شکریہ۔‘

علاوہ ازیں انگین التان اور ان کی اہلیہ نیسلیسا الکوکلار نے گزشتہ ماہ اپنی شادی کی چھٹی سالگرہ منائی تھی۔

واضح رہے کہ انگین التان کی فوٹو گرافی کو سوشل میڈیا صارفین کی جانب سے خوب پسند کیا جارہا ہے او ر اب تک 43 ہزار سے زائد صارفین اداکار کی اہلیہ کی تصویر لائک کرچُکے ہیں۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More