ترکی: زلزے کے باعث 4 افراد جاں بحق اور 150زخمی

بول نیوز  |  Oct 31, 2020

ترکی کے شہر ازمیر میں آج شام 4:30 بجے زلزے کے شدید جھٹکے محسوس کئے گئے تھے جس کے باعث جانی اور مالی نقصان ہوا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ریکٹر اسکیل پر زلزلے کی شدت 7.0 ریکارڈ کی گئی ہے جبکہ زلزلے کے باعث ساحلی علاقوں میں سمندر کا پانی بھی سڑکوں پر آگیا جس کے لوگوں کے مالی نقصان کی اطلاعات ہیں۔

زلزلے کے شدید جٹکوں کی وجہ سے شہر کی 20 عمارتیں بھی تباہ ہوئیں ہیں جس میں 4 افراد کے ہلاک ہونے اور 150 افراد کے زخمی ہونے کی بھی اطلاعات ہیں۔

متعلقہ خبرترکی میں زلزلے کے شدید جھٹکے

ترکی کے شہر میں زلزلے کے شدید جھٹکے محسوس کئے گئے ہیں۔...

یاد رہے کہ پاکستان کی جانب سے ازمیر میں شدید زلزلے پر گہرے دکھ اور افسوس کا اظہار کیا گیا ہے۔

ترجمان دفتر خارجہ کا کہنا تھا کہ ترکی کے شہر ازمیر میں شدید زلزلے پر گہرا دکھ اور افسوس ہوا ہے اور اس سلسلے میں ہمیشہ کی طرح پاکستانی قوم ترک بھائیوں کے ساتھ اظہار یکجہتی کرتی ہے۔

Extremely anguished by news of earthquake in Izmir, #Turkey, and people reportedly trapped in demolished buildings. Like always, people of #Pakistan are in strong solidarity with their Turkish brethren. Our best wishes and [email protected]

— Spokesperson 🇵🇰 MoFA (@ForeignOfficePk) October 30, 2020

دوسری جانب وزیر خارجہ مخدوم شاہ محمود قریشی نے ترکی میں زلزلے کے دوران قیمتی جانوں کے ضیاع پر اظہار افسوس کیا ہے۔

وزیر خارجہ نے غمزدہ لواحقین کے ساتھ اظہار تعزیت کرتے ہوئے کہا کہ دکھ کی اس گھڑی میں ترک بہن بھائیوں کے دکھ میں برابر کے شریک ہیں۔

اپنے پیغام میں شاہ محمود قریشی نے زخمیوں کی جلد صحت یابی کے لئے دعا کی۔

وزیرخارجہ مخدوم شاہ محمود قریشی نے مزید کہا کہ مشکل کی اس گھڑی میں حکومتِ پاکستان اور پاکستانی عوام کی تمام تر ہمدردیاں ترک حکومت اور عوام کے ساتھ ہیں۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More