بھارت: فلمی ہدایتکار کی اہلیہ اور بیٹی کی مبینہ خود کشی

ہم نیوز  |  Apr 08, 2021

ممبئی: بھارتی فلم انڈسٹری کے ممتاز فلمساز، ہدایتکار اور اداکار سنتوش گپتا کی اہلیہ اور بیٹی نے مبینہ طور پر خود کشی کرلی ہے۔

بھارتی ذرائع ابلاغ کے مطابق پولیس کا کہنا ہے کہ ممبئی کے نواحی علاقے اندھیری میں ایک 55 سالہ خاتون اور اس کی بیٹی نے خودکو آگ لگا کر اپنی جان دی ہے۔

ذرائع ابلاغ کے مطابق ممبئی پولیس کا اس حوالے سے کہنا ہے کہ ہلاک ہونے والی خواتین کے نام اسمیتا اور سرشتی ہیں۔ دونوں بالترتیب ماں اور بیٹی ہیں اور وہ سنتوش گپتا کی اہلیہ اور بیٹی ہیں۔

سنتوش کمار نے فرار ، رومی: دی ہیرو اور آج کی عورت جیسی فلموں کی ہدایت کاری کی ہے۔ انہوں نے کئی فلموں میں اداکاری کے بھی جوہر دکھائے ہیں۔

ذرائع  ابلا غ کے مطابق اسمیتا اورسرشتی اندھیری کے ڈی این نگر میں رہتے تھے اور پیر کی دوپہر انہوں نے اپنے اپارٹمنٹ میں خود کو آگ لگا لی۔

سلمان خان بھی کورونا سے ہار گئے

پولیس کی ابتدائی تفتیش کے مطابق اسمیتا ایک طویل عرصے سے گردے کی بیماری میں مبتلا تھیں۔اس ضمن میں مزید تفتیش و تحقیق جاری ہے۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More