بیرون ملک سے آنیوالے مسافروں کی طبی جانچ کا عمل شروع

بول نیوز  |  May 05, 2021

کورونا وائرس کی روک تھام کیلئے سی اے اے کے اقدامات کے تحت بیرون ملک سے آنیوالے مسافروں کی طبی جانچ کا عمل شروع کردیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق علامہ اقبال ایئرپورٹ پر بیرون ملک سے آنیوالے مسافروں کو جہاز سے باہر نکلتے ہی سی اے اے کے عملے کی جانب سے ٹوکن فراہم کیا جائیگا۔

اس ضمن میں ڈپٹی ایئرپورٹ مینجر نے بتایا ہے کہ ایئرپورٹ پر مسافروں کیلئے 200 سے زائد 2 سیٹر پر مشتمل کرسیاں لگا دی گئی ہیں۔

انہوں نے بتایا ہے کہ مسافروں کے مرحلہ وار محکمہ صحت کا عملہ ریپڈ انٹیجنٹ ٹیسٹ کیلئے خون کے نمونے حاصل کئے جائینگے جس کے بعد انھیں ویٹنگ ایریا منتقل کردیا جائے گا۔

انہوں نے بتایا کہ ریپٹ انٹیجنٹ ٹیسٹ کی رپورٹ 20 منٹ کے  اندر مسافروں کو فراہم کردی جائے گی تاہم ٹیسٹ کی رپورٹ مثبت آنے پر مسافروں کو اپنے خرچے پر قرنطینہ کیلئے ہوٹل منتقل کردیا جائے گا اور منفی رپورٹ آنے پر مسافروں کو گھر جانے کی اجازت ہوگی۔

--> Double Click 970 x 90
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More