اپوزیشن اور چار وزرائے اعلٰی کا مودی کے نام خط، 'آپ کرونا بحران سے نمٹنے میں ناکام رہے'

وائس آف امریکہ اردو  |  May 13, 2021

نئی دہلی — 

بھارت میں حزبِ اختلاف کی سب سے بڑی جماعت کانگریس سمیت اپوزیشن کی 12 سیاسی جماعتوں اور چار وزرائے اعلیٰ نے کرونا کی موجودہ صورت حال پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے وزیرِ اعظم مودی کو ایک خط لکھا ہے۔

خط میں کرونا ویکسی نیشن مہم تیز کرنے کے لیے عالمی اور مقامی ذرائع سے ویکسین کی ترسیل میں تیزی اور پورے ملک میں مفت ویکسی نیشن پر زور دیا گیا ہے۔

حزبِ اختلاف کا یہ مشترکہ خط بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے صدر جے پی نڈا کے کانگریس صدر سونیا گاندھی کے نام اس خط کے ایک روز بعد لکھا گیا ہے جس میں الزام عائد کیا گیا تھا کہ کانگریس وبا سے متعلق عوام کو گمراہ کر رہی ہے۔

حزبِ اختلاف نے اپنے خط میں حکومت پر سابقہ تجاویز کو نظرانداز کرنے کا الزام لگایا اور کہا کہ حکومت کی لاپروائی کی وجہ سے ہی صورت حال اتنی پیچیدہ ہوئی جو اب انسانی المیہ بن چکی ہے۔

اس سے قبل بی جے پی نے اپوزیشن سے اپیل کی تھی کہ وہ اس بحران سے نمٹنے میں حکومت اور وزیرِ اعظم پر نکتہ چینی بند کرے۔ اس نے اس رویے کو حکومت کے خلاف ایک ایجنڈا قرار دیا تھا۔

خط میں مطالبہ کیا گیا ہے کہ ویکسین کی پیداوار میں اضافہ کیا جائے اور اس کے لیے مقرر کردہ 35 ہزار کروڑ روپے خرچ کیے جائیں۔

خط میں دیگر حکومتی منصوبوں کو بشمول نئی پارلیمنٹ اور وزیرِ اعظم ہاؤس کی تعمیر کو پسِ پشت ڈال کر یہ رقم ویکسین اور آکسیجن کی فراہمی پر خرچ کرنے کا مطالبہ کیا گیا ہے۔

حزب اختلاف پر حکومت کی نکتہ چینی

ادھر بھارتیہ جنتا پارٹی کے سینئر رہنما اور بہار حکومت میں وزیر سید شاہنواز حسین نے ایک ٹوئٹ میں حزبِ اختلاف پر نکتہ چینی کی اور کہا کہ اپوزیشن رہنماؤں نے ملک گیر سطح پر ویکسی نیشن کی وکالت کی ہے جو کہ وزیرِ اعظم پہلے ہی کر رہے ہیں۔ اتنی اہم بات سمجھنے میں ان کو اتنی دیر لگی۔

انہوں نے یہ بھی کہا کہ ملک کے اندر تیار کی جانے والی ویکسین پر عوام کو فخر ہونا چاہیے لیکن اپوزیشن نے اس کے سلسلے میں عوام کو گمراہ کرنے کی کوشش کی۔ اگر اس نے ویکسی نیشن کے عمل میں حکومت کاساتھ دیا ہوتا تو آج نتیجہ کچھ اور ہوتا۔

Direct link240p | 8.0MB360p | 12.2MB480p | 19.5MB720p | 48.3MB1080p | 59.8MB

پارلیمانی امور کے وزیر پرہلاد جوشی نے بھی اپوزیشن کے خط پر شدید نکتہ چینی کی ہے۔ انہوں نے ایک بیان میں کہا کہ اپوزیشن کی پالیسی یہ ہے کہ پہلے شک کرو اور پھر مطالبہ کرو۔

انہوں نے سینئر کانگریس رہنما جے رام رمیش کی ایک ٹوئٹ کا بھی جواب دیا اور کہا کہ ان کی پارٹی نے ویکسین کے حوالے سے شروع میں عوام میں خوف پیدا کرنے کے لیے ایک مہم چلائی اور کئی کانگریسی لیڈرز نے ویکسی نیشن کے خلاف بیانات دیے۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More