بابراعظم کو دیکھ کر ٹی وی اسکرین چومنے والے کشمیری شہری کی ویڈیو وائرل

بول نیوز  |  Oct 25, 2021

ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ میں بھارت کو گزشتہ روز 10 وکٹوں سے ملنے والی عبرتناک شکست پر پاکستانی ٹیم کے کپتان بابراعظم کو دیکھ کر ٹی وی اسکرین چومنے والے کشمیری شہری کی ویڈیو وائرل ہوئی ۔

 میڈیا رپورٹ کے مطابق کشمیر سے پاکستانی ٹیم کے کپتان بابر اعظم کے مداح اور کرکٹ کے متوالے کی ویڈیو وائرل ہورہی ہے جس میں انہیں گھر میں ٹی وی اسکرین کو چومتے دیکھا جاسکتا ہے۔

A Kashmiri kisses @babarazam258 on his TV screen to celebrate Pakistan win against India #PakvsIndia#MaukaMauka#Pakistan#IndvsPak#T20WorldCup2021#TeamIndia#TeamPakistanpic.twitter.com/wqQRXjcorZ

— Obaid Bhatti (@Obibhatti) October 24, 2021

وائرل ویڈیو میں ایک شخص کو اپنے گھر کی ٹی وی اسکرین چومتے دیکھا جاسکتا ہے اور وہ بابراعظم کو دیکھ کر اسکرین کو چوم رہے ہیں۔

دوسری جانب پاکستان تحریک انصاف کے آفیشل ٹوئٹر پیج پر بھی ایک ویڈیو شیئر کی گئی ہے جس میں پاکستان کی فتح پر سری نگر کی سڑکوں پرہونے والے جشن کو دکھایاگیا ہے۔

Celebrations in Srinagar after Pakistan defeated India by 10 wickets in World Cup. Video via @zahidjournalist #PakvsIndia #HumPakistaniHain_PakistanHumaraHai pic.twitter.com/WyjfWe0e17

— PTI (@PTIofficial) October 25, 2021

پاکستان کی بھارت کیخلاف شاندار فتح پر دنیا بھر کے پاکستانیوں کے ساتھ مقبوضہ کشمیر کے عوام نے بھی جشن منایا اور ایک بار پھر ثابت کردیا کہ زمین پر قبضہ جس کا بھی ہو،کشمیریوں کے دل صرف اور صرف پاکستان کے ساتھ دھڑکتے ہیں۔

خیال رہے کہ گزشتہ روز ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ کے سپر 12 مرحلے میں پاکستان نے بھارت کو یکطرفہ مقابلے کے بعد 10 وکٹوں سے شکست دی تھی۔

Adsence 300X250
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More