قرآن پاک کے سب سے بڑے نسخے کی پاکستان پویلین میں نمائش

بول نیوز  |  Jan 25, 2022

قرآن پاک کے سب سے بڑے نسخے کی پاکستان پویلین میں نمائش کی گئی،سونے سے لکھے گئے قرآن پاک میں شامل  سورۃ رحمٰن پیش  کی گئی۔

تفصیلات کے مطابق سورہ رحمٰن کی 78 آیات کو سونے اور ایلومینیم میں اعلیٰ معیار کے کینوس پر کاسٹ کیا ۔

شاہد رسام ایک ایوارڈ یافتہ فنکار جو کہ متحدہ عرب امارات کے رہائشی تھے 1,400 سال سے زیادہ اسلامی تاریخ میں پہلی بار المونیم اور گولڈ پلیٹڈ اسکرپٹ کے ساتھ کینوس پر سورہ رحمن کاسٹ دکھائی، یہ منصوبہ 24 جنوری سے پاکستانی پویلین کے باہر نمائش کے لیے پیش کیا گیااس کا سب سے بڑا امتیاز یہ ہے کہ اس کے الفاظ رنگ یا سیاہی سے نہیں لکھے گئے۔

 سورہ رحمن میں 1585 حروف، 352 کلمات، 78 آیات اور تین رکوع ہیں جو ایلومینیم اور گولڈ پلیٹ والے الفاظ کے ساتھ اعلیٰ معیار کے کینوس پر ڈالے گئے ہیں۔

 سورہ رحمٰن کو چھ صفحات پر ظاہر کیا گیا ہے، سب سے پہلے دو صفحات کے ہر صفحے پر صرف پانچ لائنیں ہیں ،باقی چار صفحات میں ہر صفحے پر 10 لائنیں ہیں،سورہ رحمٰن میں کل 50 لائنیں ہیں۔

سورہ رحمن کو خصوصی کینوس پر ڈالنے کے لیے 15 کلو ایلومینیم اور ایک کلو سے زائد سونا استعمال کیا گیا ہے۔

Square Adsence 300X250
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More