نعمان اعجاز نے یمنیٰ زیدی کو کس اعزازسے نوازا

بول نیوز  |  Jan 28, 2022

یمنیٰ زیدی پاکستانی ڈرامہ انڈسٹری کی ایک خوبصورت اور باصلاحیت اداکارہ ہیں انہوں نے اپنی شاندار اداکاری اور بہترین مکالموں کی ادائیگی سے اپنا ایک الگ مقام بنایا ہے، وہ بہت محنت اور لگن سے ہر کردار کو ادا کرتی ہیں اور ایسا محسوس ہوتا ہے وہ کردار ان ہی کے لئے لکھا گیا ہے۔

ڈرامہ آہن، گناہ اور پری زاد میں ان کی اداکاری کو مداحوں کی جانب بہت سراہا جارہا ہے ان کی لاجواب اداکاری نے انہیں شہرت کی بلندیوں پر پہنچا دیا ہے۔ واضح رہے کہ ’’ڈر سی جاتی ہے سلا ‘‘میں عمدہ اداکاری کی بنا پر انہیں بہترین اداکارہ کے ایوارڈ سے بھی نوازا گیا۔

حال ہی میں پاکستانی ڈرامہ انڈسٹری کے ایک نامور فنکار نعمان اعجاز نے ان کی اداکاری کی تعریف کرتے ہوئے انہیں یہ اعزاز بخشا کہ ڈر سی جاتی ہے سلا میں نعمان اعجاز ان کی بے مثال اداکاری کے سامنے کسی قدر الجھن کا شکار ہوئے ایک لیجنڈ اداکار سے اس طرح تعریف سننا واقعی بڑے اعزاز کی بات ہے۔

گزشتہ دنوں یمنیٰ زیدی کو نعمان اعجاز نے اپنے شو جی سرکار میں مدعو کیا تھا جہاں انہوں نے بہت سے موضوعات پر اپنی رائے کا  اظہارکیا۔

Square Adsence 300X250
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More