باکسر عامر خان نے پروفیشنل باکسنگ سے رٹائرمنٹ کا اعلان کر دیا

بول نیوز  |  May 13, 2022

پاکستانی نژاد برطانوی لیجنڈ باکسر عامر خان نے 35 سال کی عمر میں پروفیشنل باکسنگ سے رٹائرمنٹ کا اعلان کر دیا۔باکسر عامر خان نے آج سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ایک پوسٹ میں اپنی رٹائرمنٹ کا اعلان کرتے ہوئے لکھا کہ اب دستانے لٹکانے کا وقت آ گیا ہے۔

It’s time to hang up my gloves. I feel blessed to have had such an amazing career that has spanned over 27 years. I want to say a heartfelt thanks and to the incredible teams I have worked with and to my family, friends and fans for the love and support they have shown me. pic.twitter.com/VTk0oxVjp2

— Amir Khan (@amirkingkhan) May 13, 2022

عامر خان نے 17 سال کی عمر میں 2004 کے ایتھنز اولمپک گیمز میں چاندی کا تمغہ حاصل کر کے سب کو حیران کر دیا تھا، انیوں نے 2009 میں یوکرین کے اینڈری کوٹلنک کو شکست دے کر آئی بی ایف لائٹ ویلٹر کا خطاب اپنے نام کیا تھا۔

عامر خان نے ورلڈ باکسنگ ایمیچر کا ٹائٹل 2011 میں اپنے نام کیا تھا۔

عامر خان مجموعی طور پر 40 فائٹس کے لئے باکسنگ رنگ میں داخل ہوئے جن میں سے 34 فائٹ اپنے نام کی اور 6 میں شکست کا منہ دیکھنا پڑا، عامر خان نے 2005 پروفیشنل باکسنگ کو اپنایا۔

اپنی رٹائرمنٹ کا اعلان کرتے ہوئے عامر خان نے کہا کہ میں خود کو خوش قسمت سمجھتا ہوں کہ مجھے ایسا حیرت انگیز کیریئر ملا ہے جو 27 سال پر محیط ہے۔

عامر نے مزید کہا کہ میں دل کی گہرائیوں سے شکریہ ادا کرنا چاہتا ہوں اور ان ناقابل یقین ٹیموں کا جن کے ساتھ میں نے کام کیا ہے اور اپنے خاندان، دوستوں اور مداحوں کا اس محبت اور حمایت کے لیے جو انہوں نے مجھے دکھایا ہے۔

عامرخان کی آخری لڑائی طویل المدتی حریف کیل بروک کے خلاف تھی جہاں انہیں فروری میں مانچسٹر میں چھٹے راؤنڈ میں رکنے کا سامنا کرنا پڑا۔

گزشتہ ہفتے بروک کے ریٹائر ہونے کے بعد 35 سالہ برطانوی باکسر تازہ ترین برطانوی باکسر بن گیا جب کہ ٹائیسن فیوری کا کہنا ہے کہ اس نے گزشتہ ماہ ڈیلین وائیٹ کو شکست دینے کے بعد اس کھیل کو خیرباد کہہ دیا ہے۔

مزید پڑھیں10 mins agoپی ایس ایل 7 سے پی سی بی کو اربوں روپے کا ریکارڈ منافع

پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کے ساتویں ایڈیشن میں پی سی...

1 hour agoپاک ویسٹ انڈیز سیریز کے لیے ملتان اسٹیڈیم کو بیک اپ میں رکھنے کا فیصلہ

ویسٹ انڈیز کے خلاف ہوم سیریز کے لیے قومی ٹیم کا اعلان...

2 hours agoفیفا ورلڈ کپ ٹرافی 7 جون کو پاکستان پہنچے گی

فیفا ورلڈ کپ 2022 کی ٹرافی 7 جون کو پاکستان  کے دورے...

2 hours agoلاہور قلندرز کے پلیئرز ڈویلپمنٹ پروگرام کے ٹرائلز میں ڈیرن گف بھی شرکت کریں گے

پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کی فرنچائز لاہور قلندرز نے دو...

4 hours agoگرمی سے تنگ احمد شہزاد شمالی علاقہ جات پہنچ گئے

لاہور کی گرمی سے نجات حاصل کرنے لیے احمد شہزاد نے  شمالی...

6 hours agoماحور شہزاد غیر ملکی کوچ کی خدمات حاصل کرنے کی خواہشمند

پاکستان کی نمبر ون بیڈ منٹن پلیئر موحور شہزاد کامن ویلتھ گیمز...

تازہ ترین نیوز پڑہنے کے لیے ڈاؤن لوڈ کریں بول نیوزایپ

General Rectangle – 300×250
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More