ارجنٹائن اور میسی ڈھیر: سعودی عرب میں چھٹی کا تحفہ، تفریحی مقامات میں داخلے کی فیس ختم

بی بی سی اردو  |  Nov 23, 2022

Getty Images

سعودی عرب کے شاہ سلمان نے فیفا ورلڈ کپ میں ارجنٹائن کے خلاف ملک کی فتح کے بعد قومی تعطیل کا اعلان کیا ہے۔

خبر رساں ادارے اے ایف پی نے سعودی سرکاری چینل کے حوالے سے بتایا 86 سالہ شاہ سلمان نے کہا ہے کہ ’کل (یعنی آج) بدھ کو تمام نجی اور سرکاری شعبوں کے ملازمین اور تمام تعلیمی اداروں کے طلبہ کے لیے چھٹی ہوگی۔‘

یہ اہم فیصلہ اس وقت کیا گیا جب سعودی عرب میں بعض طلبہ کے حتمی امتحانات جاری ہیں۔ اب لگتا ہے کہ ان امتحانات کو ری شیڈول کرنا پڑے گا۔

دوحہ میں لیونل میسی کے پینلٹی گول کے بعد سعودی فٹبال ٹیم نے ارجنٹائن کو ورلڈ کپ کی تاریخ کے سب سے بڑے اپ سیٹس میں سے ایک سے دوچار کیا۔

پہلے صالح الشہری نے گول کر کے سکور برابر کیا اور پھر سالم محمد الدوسری نے دوسرے گول سے سعودی عرب کی فتح کو یقینی بنایا۔

میچ ختم ہونے کی سیٹی کے بعد سے ہی ریاض میں جشن شروع ہوگیا۔ شہریوں نے اپنی گاڑیوں پر قومی پرچم لہراتے ہوئے ریلی نکالی اور شائقین اپنے احباب کے ساتھ جھومتے نظر آئے۔

سوشل میڈیا پر جاری کردہ تصاویر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ سعودی ولی عہد محمد بن سلمان میچ کے بعد کافی پُرجوش ہیں اور وزیر توانائی شہزادہ عبدالعزیز بن سلمان کے ساتھ ٹی وی کے سامنے خوشی سے کھڑے ہیں۔

سعودی عرب میں رائل کورٹ کے معاون اور جنرل انٹرٹینمنٹ اتھارٹی کے سربراہ ترکی آلشیخ نے ٹوئٹر پر اعلان کیا کہ ریاض کے تمام بڑے تھیم پارکس اور تفریحی مقامات میں داخلے کی فیس ایک روز کے لیے ختم کر دی جائے گی۔

بہت کم لوگوں کو یہ امید ہوگی کہ عالمی رینکنگ میں 51 نمبر کی ٹیم دو مرتبہ کے عالمی چیمپیئن کو ہرا دے گی اور سٹار فٹبالر میسی، جنھیں سات مرتبہ نمایاں کارکردگی کے لیے بیلن ڈی او کے انعام سے نوازا گیا، کے جارحانہ کھیل سے خود کو بچا لے گی۔

سعودی عرب کا اگلا میچ پولینڈ کے خلاف سنیچر کو ہے۔

یہ بھی پڑھیے

200 ڈالر کے ’لگژری‘ خیمے شائقین کے لیے ’غیر معیاری ہاسٹل‘ ثابت ہوئے

جب انڈیا نے فٹبال ورلڈ کپ کھیلنے کا نادر موقع ضائع کیا

’یہ صرف قطر کا نہیں، تمام عربوں اور مسلمانوں کا ورلڈ کپ ہے‘

Getty Imagesیہ ارجنٹائن کے لیے بڑا جھٹکا ہے

اسے فیفا ورلڈ کپ کی تاریخ کے سب سے بڑے اپ سیٹس میں شمار کیا جا سکتا ہے۔ میچ سے قبل سب یہی بات کر رہے تھے کہ یہ لیونل میسی کا سال ہوسکتا ہے اور ارجنٹائن 1986 کے بعد دوبارہ عالمی چیمپیئن بن سکتا ہے۔

تجزیہ کاروں کو لگتا تھا کہ اس میچ میں سعودی عرب کی جیت کا کوئی امکان نہیں۔

عالمی رینکنگ میں ارجنٹائن تیسرے نمبر پر ہے۔ اس نے ماضی میں 36 مرتبہ ورلڈ کپ کے پہلے میچ میں فتح حاصل کی تھی۔ ادھر سعودی عرب نے ورلڈ کپ میں صرف تین میچ جیتے تھے۔ یہ ٹیم صرف 1994 میں ناک آؤٹ مرحلے تک پہنچ پائی تھی۔

مگر سعودی عرب کی فتح نے تمام پیشگوئیاں غلط ثابت کر دیں۔ اس جیت نے 1982 میں سپین کے خلاف شمالی آئرلینڈ کی فتح، 1950 میں برطانیہ کی امریکہ سے ہار، 2002 میں جنوبی کوریا کی اٹلی سے جیت اور 1990 میں ارجنٹائن کی کیمرون سے ہار یاد دلا دی۔

فیفا ورلڈ کپ کی تاریخ میں کئی اپ سیٹ دیکھے گئے ہیں مگر تجزیہ کار نیلسن گریسنوٹ کے مطابق ارجنٹائن کی سعودی عرب سے ہار سب سے بڑا ’شاک‘ یعنی جھٹکا ہے۔

گریسنوٹ کے تجزیے میں ٹیم کے کھلاڑیوں کی انفرادی مضبوطی اور مقابلے میں دونوں ٹیموں کے جیت یا ڈرا کے امکانات کو دیکھا جاتا ہے۔

کسی میچ کو اپ سیٹ اس وقت خیال کیا جاتا ہے جب وہ ٹیم جیت جائے جس کی جیت کا امکان سب سے کم ہو اور وہ کسی مضبوط ٹیم کو ڈھیر کر دے۔

Getty Images

سعودی عرب ایشیا کی پہلی ٹیم ہے جس نے ورلڈ کپ کی تاریخ میں ارجنٹائن کو شکست سے دوچار کیا جبکہ یہ 1990 میں کیمرون کے بعد پہلی غیر یورپی ٹیم ہے جس نے یہ کارنامہ سر انجام دیا ہے۔

جولائی 2019 میں برازیل کے خلاف دو ایک کی ہار کے بعد یہ ارجنٹائن کی پہلی شکست ہے۔ اس نے بیچ میں 36 میچ جیتے۔

سعودی عرب نے ورلڈ کپ کی تاریخ میں چوتھی فتح حاصل کی ہے۔ اس نے کل 17 میچ کھیلے ہیں جن میں سے 11 بار اسے ہار کا سامنا کرنا پڑا اور دو میچ ڈرا ہوئے۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More