قومی ٹیم یاد رکھے کہ لاکھوں دل ان کے ساتھ دھڑکتے ہیں ، رمیز راجہ

بول نیوز  |  Oct 23, 2021

پاکستان کرکٹ بورڈ کے چیئرمین رمیز راجہ نے کہا ہے کہ قومی ٹیم یاد رکھے کہ لاکھوں دل ان کے ساتھ دھڑکتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان کرکٹ بورڈ کے چیئرمین رمیز راجہ نے ٹوئٹر پر جاری ایک پیغام میں کہا ہے کہ یاد رکھیں لاکھوں دل آپ کے ساتھ دھڑکتے ہیں اور لاکھوں لوگ  آپ کے لیے دعا کر رہے ہیں۔

Best of luck to you boys for the WC campaign. Just remember millions of hearts beat with you and millions more are praying for you #PakistanZindabad

— Ramiz Raja (@iramizraja) October 23, 2021

اس سے قبل چیئرمین پی سی بی رمیز راجہ نے ورچوئل پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا تھا کہ ہم نے ہزاروں بے بی اسٹپ لیکر اپنی کرکٹ کو کھڑا کیا تھا پھر بھی ہمارے جذبات اور محنت کی بے قدری کی گئی۔

رمیز راجہ کا کہنا تھا کہ نیوٹرل وینیو پر نہیں جائیں گی، جبکہ میزبان مقام ہمارا ملک ہی ہوگا۔

چیئرمین پی سی بی رمیز راجہ کا کہنا تھا کہ ہم وزیراعظم سے مشورہ کرتے رہیں، مگر دنیا سے رشتے نہیں توڑ سکتے کیونکہ حالات سب کو پتہ ہیں، حالات اچھے نہیں ہیں ۔

رمیز راجہ کا کہنا تھا کہ انگلینڈ کو ہمارا ساتھ دینا چاہیے تھا جو کہ نہیں کیا گیا، اگر ٹیمیں ایک دوسرے کی مدد نہیں کریگی تو مایوسی بڑھے گی۔

چیئرمین پی سی بی رمیز راجہ کا کہنا تھا کہ تھرٹ کو شیئر کیے بغیر یہ سب کرنا ہمارے لیے بہت مشکل ہے جبکہ ہمارے فینز اور ایجنسیاں جاننا چاہتی ہیں تھرٹ تھا کیا ؟

رمیز راجہ کا کہنا تھا کہ پاکستان ایشین بلاک کیساتھ تعلقات استوار کریگا، کیونکہ یہ اب ضروری ہے۔

Adsence 300X250
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More