پاکستان بمقابلہ افغانستان، قومی ٹیم میں تبدیلیاں ہوں گی یا نہیں؟

بول نیوز  |  Oct 28, 2021

آئی سی سی مینز ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کے گزشتہ دو میچز میں شاندار کامیابی سمیٹنے کے بعد قومی ٹیم اب اپنا تیسرا میچ افغانستان کے خلاف 29 اکتوبر کھیلے گی۔

تفصیلات کے مطابق ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں  بھارت اور پھر کیویز کے خلاف شاندار فتح حاصل کر کے قومی ٹیم گروپ میں پہلی پوزیشن پر موجود ہے۔

پاکستان نے بھارت کے خلاف اُتاری گئی ٹیم کو ہی نیوزی لینڈ کے خلاف میدان میں اُتارا تھا اور اب  شاہینوں کا مقابلہ افغانستان سے ہے،  بظاہر تو پاکستان اپنے وننگ کمبی نیشن کو خراب نہیں کرتا لیکن ایسا لگ رہا ہے کہ افغانستان یا اس کے بعد نمیبیا یا اسکاٹ لینڈ کے خلاف میچز کیلئے قومی ٹیم میں تبدیلیاں ہو سکتی ہیں۔

 پاکستان کرکٹ بورڈ(پی سی بی) کی جانب سے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر کھلاڑیوں کے پریکٹس سیشن کی کچھ  تصاویر جاری کی گئی ہیں، جن میں سرفراز احمد، حیدر علی ،عثمان قادر، محمد نواز ، خوشدل شاہ اور وسیم خان جونیئر کو پریکٹس کرتے دیکھا جاسکتا ہے۔

Six Pakistan players Sarfaraz Ahmed, Usman Qadir, Mohammad Wasim Jnr, Mohammad Nawaz, Khushdil Shah and Haider Ali had a nets session at the ICC Academy today.#WeHaveWeWill pic.twitter.com/bLCG6gHs9V

— Pakistan Cricket (@TheRealPCB) October 27, 2021

 

جن کھلاڑیوں کی نیٹ پریکٹس کی تصاویر جاری کی گئی ہیں وہ اب تک ورلڈ کپ میں کوئی میچ نہیں کھیل سکے ہیں تاہم ممکن ہے کہ  افغانستان، نمیبیا، اور اسکاٹ لینڈ کے خلاف پاکستان سینیئر کھلاڑیوں کو آرام دینے کی غرض سے ان میں سے کسی کرکٹر کو ٹیم میں شامل کرے، تاہم پاکستان کرکٹ بورڈ کی جانب سے ابھی تک وننگ کمبی نیشن میں تبدیلی کے حوالے سے کوئی بات سامنے نہیں آئی ہے۔

واضح رہے کہ گروپ ٹو میں شامل پاکستان نے ورلڈ کپ میں پہلے بھارت اور پھر نیوزی لینڈ کو ہرا کر سیمی فائنل کیلئے اپنی راہ ہموار کرلی ہے، اور اب قومی ٹیم کے اگلے تین میچز افغانستان، اسکاٹ لینڈ اور نمیبیا سے ہیں۔

پوائنٹس ٹیبل پر بھی پاکستان اس وقت 4 پوائنٹس کے ساتھ گروپ 2 میں پہلے نمبر پر ہے۔

Adsence 300X250
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More