واٹس ایپ نے رمضان کے لیے ایک نیا اسٹیکر پیک متعارف کروا دیا

بول نیوز  |  Apr 13, 2021

دنیا کی سب سے بڑی میسجنگ ایپلی کیشن واٹس ایپ نے رمضان کے مہینے کے لئے ایک نیا اسٹیکر پیک متعارف کروایا ہے۔

اس سے قبل واٹس ایپ نے جمعرات کو اینڈروئیڈ ، آئی او ایس صارفین کے لئے ‘فائنل باس موڈ’ شارٹ کٹ کیز متعارف کروائی ہیں۔

متعلقہ خبرواٹس ایپ ڈیٹا محفوظ رہے گا یا نہیں، واٹس ایپ کمپنی کی جانب سے اہم اعلان

واٹس ایپ کی جانب سے اہم اعلان سامنے آگیا۔ تفصیلات کے مطابق...

A new Sticker Pack is available now for iOS and Android: Ramadan Together.Open the @WhatsApp Store to download it or: https://t.co/BTWybmyomG pic.twitter.com/HHm89NuylG

— WABetaInfo (@WABetaInfo) April 12, 2021

اطلاعات کے مطابق ، میسجنگ ایپ نے ونڈوز اور میک ویب ورژن کے لئے بھی دھوکہ دہی کے کوڈز پیش کیے ہیں۔

واضح رہے فیس بک کی ملکیت والی اس ایپلی کیشن نے برازیل میں اپنی ڈیجیٹل ادائیگیوں اور رقوم کی منتقلی کی خصوصیت کا آغاز کیا تھا جہاں صارفین اپنے کنبہ کے ممبروں کو رقم بھیج سکتے تھے لیکن ملک کے مرکزی بینک نے کہا ہے کہ مقابلہ ، کارکردگی اور ڈیٹا پرائیویسی کے معاملے میں موجودہ ادائیگیوں کے نظام کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔

ایپ لازمی لائسنس حاصل کرنے میں بھی ناکام رہی ہے ، لیکن اب ، واٹس ایپ کو برازیل کے سنٹرل بینک کی جانب سے اپنی ایپ میں موجود رقم کی منتقلی کے لئے گرین سگنل مل گیا ہے۔

Final boss mode: UNLOCKED! pic.twitter.com/ykDVmwyL7V

— WhatsApp (@WhatsApp) April 7, 2021

 

واٹس ایپ نے بین الاقوامی خبر رساں ایجنسی کو ایک بیان میں کہا ہے کہ “ہماری ادائیگی شروع کرنے والے لائسنس کی درخواست کو منظور کرو” کا فیصلہ ایک “خوش آئند” اقدام تھا۔

اس میں مزید کہا گیا کہ اب پہلے سے کہیں زیادہ محفوظ ، محفوظ اور آسان ڈیجیٹل ادائیگی ضرورت مند لوگوں کو تیزی سے رقم کی فراہمی اور ان کی معاشی بحالی میں کاروباروں کی مدد کے لئے ایک اہم راہ پیش کرتی ہے۔

-->
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More