ٹرمپ الیکشن ہارنے کی صورت میں نتائج ماننے سے انکار کر سکتے ہیں: امریکیوں کو خدشہ

نوائے وقت  |  Oct 30, 2020

 امریکی میں متعدد ایکٹیوسٹ گروپس نے خدشہ ظاہر کیا ہے کہ صدر ٹرمپ الیکشن ہارنے کی صورت میں نتائج ماننے سے انکار کرسکتے ہیں، ممکنہ صورتحال سے نمٹنے کے لیے سو سے زائد گروپوں نے احتجاج کی تیاری کر لی۔ ایوان نمائندگان کی اسپیکر نینسی پلوسی کا کہنا ہے کہ ان کو یقین ہے، 20 جنوری کو جو بائیڈن ہی صدارت کا حلف اٹھائیں گے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے انتخابی نتائج ماننے سے انکار کیا تو کیا ہوگا امریکا کے جمہوریت پسند طبقے میں خدشات جنم لینے لگے۔

ٹرمپ کے ممکنہ غیر جمہوری اقدام کے پیش نظر 130 ایکٹیوسٹ گروپوں نے اتحاد قائم کیا ہے جو ٹرمپ کی جانب سے ممکنہ طور پر انتخابی نتائج ماننے سے انکار کی صورت میں پورے امریکا میں مظاہرے کریں گے۔

دوسری جانب ایوان نمائندگان کی سپیکر نینسی پلوسی کا کہنا ہے کہ وہ جو بائیڈن کی کامیابی کے لیے پر امید ہیں، چاہے کچھ بھی ہوجائے، 20 جنوری کو جو بائیڈن ہی صدارت کا حلف اٹھائیں گے۔

اُدھر رپبلکن پارٹی کو ہیکرز کی جانب سے شدید دھچکا لگا ہے، وسکانسن ریپبلکن پارٹی کے اکاؤنٹ سے ہیکرز نے 23 لاکھ ڈالر چرا لیے یہ رقم ریاست وسکانسن میں ٹرمپ کی انتخابی مہم پر خرچ ہونا تھی۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More