دنیا بھر میں کووڈ پر توجہ کی بنا پر ملیریا سے اموات میں غیرمعمولی اضافہ

بول نیوز  |  Dec 07, 2021

سال 2020 میں انسانیت کو سارس کووڈ 2 وائرس کا سامنا تھا جس کی باعث مزید 70 ہزار افراد ملیریا سے ہلاک ہوئے ہیں۔ اس بات کا انکشاف عالمی ادارہ برائے صحت نے اپنے نئے اعلامئے میں کیا ہے۔ اپنے اعلان میں ڈبلیو ایچ او نے کہا ہے کہ سال 2019 کے مقابلے میں اگلے برس 69 ہزار افراد ملیریا کے ہاتھو دم توڑ گئے جو ایک تشویشناک امر ہے۔

اس رپورٹ میں یہ بھی کہا گیا ہے کہ یہ اعدادوشمار بتاتے ہیں کہ آخر کس طرح کوئی نئی وبا دنیا میں جاری امراض کے چیلنج سے ہماری توجہ ہٹاتی ہے اور اسےدور کرنے کے لیے بہت کوشش کرنا ہوگی۔

ملیریا پر اپنی رپورٹ میں یہ  بھی کہا ہے کہ کورونا وائرس کی وبا سے اب تک افریقہ میں دو لاکھ چوبیس ہزار افراد لقمہ اجل بن چکے ہیں۔ ڈبلیو ایچ او نے بتایا کہ کووڈ وائرس کی وبا سے ہونے والی پابندیوں، تشخیص میں تاخیر اور علاج نہ ہونے کی وجہ سے اضافی طور پر 70 ہزار مزید اموات ہوئی ہیں۔

Square Adsence 300X250
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More