سی ڈی سی کا مزید امریکیوں کو این 95 ماسک ہیننے پر زور

بول نیوز  |  Jan 15, 2022

امریکی ہیلتھ آفیشلز نے کورونا وائرس کے پھیلاؤ کو سست کرنے کے لیے این 95 اور کے این 95 ماسک کے استعمال کی حوصلہ افزائی کی ہے۔

ان اقسام کے ماسک کو ہوا صاف کرنے میں بہتر سمجھا جاتا ہے۔ لیکن ماضی میں اس ماسک کی سپلائی میں کمی تھی اور سینٹر فار ڈِزیز کنٹرول اینڈ پریونشن کے حکام کا کہنا تھا کہ ان ماسک کو ہیلتھ کیئر ورکرز کے لیے ترجیح دینی چاہیئے۔

تازہ ترین ہدایات کے مطابق سی ڈی سی حکام نے سپلائی میں کمی کے متعلق تحفظات کو ختم کرتے ہوئے واضح طور پر کہا ہے کہ باقاعدہ فِٹ ہونے والے این 95 اور کے این 95 ماسک سب سے زیادہ تحفظ فراہم کرتے ہیں۔

تاہم، ایجنسی آفیشلز نے واضح کیا کہ کچھ ماسک کو دیگر کی نسبت برداشتکرنا مشکل ہے اور ادارے نے لوگوں پر زور دیا کہ ایسے بہتر فِٹ ہونے والے ماسک کا انتخاب کریئں جنہیں وہ مستقل پہن سکیں۔

سی ڈٰی سی کی ترجمان کرِسٹین نورڈلُنڈ نے ایک بیان میں کہا کہ پمارا بنیادی پیغام یہ ہے کہ کوئی بھی ماسک، ماسک نہ ہونے سے بہتر ہے۔

سی ڈی سی نے عالمی وباء کے دورانیے میں اپنی ہدایات کو وقتاً فوقتاً بہتر بنایا ہے۔

سی ڈی سی کی جانب سے کی جانے والی گزشتہ اپ ڈیٹس میں ڈِس پوز ایبل این 95 ماسک کی حوصلہ افزائی کرتے ہوئے کہا گیا تھا کہ اس ماسک کو مختلف صورتحال میں پہنا جا سکتا ہے جیسے کہ مریض کی دیکھ بھال کرنے یا طویل سفر میں۔

Square Adsence 300X250
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More