ایٹمی ہتھیاروں کے سب سے بڑے ذخیرے کی حفاظت پر ’’فوجی ڈولفنز‘‘ تعینات

بول نیوز  |  Jan 29, 2022

ایٹمی ہتھیاروں کے سب سے بڑے ذخیرے کی حفاظت پر ’’فوجی ڈولفنز‘‘ تعینات ہیں اور یہ ڈولفنز کس ملک میں تعینات ہیں آئیے آپ کو بتاتے ہیں۔

یہ کم از کم 5 دہائیوں سے جاری ہے کہ واشنگٹن میں امریکی بحریہ کے کٹسپ بنگور بیس پر جوہری ہتھیاروں کے سب سے بڑے ذخیرے کی حفاظت کے لیے خصوصی طور پر تربیت یافتہ ڈولفنز کو تعینات کیا گیا ہے۔

امریکی ویب سائٹ کے مطابق فوجی مقاصد کے لیے ڈولفن کی تربیت کا آغاز 1967 میں ہوا اور یہ سلسلہ آج تک جاری ہے۔

ڈولفنز کو ابتدائی طور پر رات کے وقت تیرنے کی کوشش کرنے والوں کا پتہ لگانے کی تربیت دی گئی تھی۔

یہ تربیت یافتہ ڈولفن فوجیوں کی حفاظت اور بچانے کے لیے بارودی سرنگوں کا پتہ لگانے کی صلاحیت رکھتی تھیں۔

اس کے علاوہ ڈولفن اور دیگر سمندری جانوروں کو “یو ایس نیوی میرین میمل پروگرام” کے تحت تربیت دی جاتی ہے تاکہ وہ فوجی ضروریات کے مطابق مخصوص کام انجام دے سکیں۔

یہاں یہ بات قابل ذکر ہے کہ ڈولفن قدرتی طور پر طاقتور ہیں جو انہیں پانی کے اندر رہتے ہوئے دور کی آوازیں سننے کے قابل بناتی ہیں اور آواز کی مدد سے وہ تاریک گہرے سمندر میں موجود اشیاء کو دیکھ اور پہچان سکتی ہیں۔

Echolocation – آواز کی مدد سے ارد گرد کی چیزوں کو ‘دیکھنے’ اور شناخت کرنے کی صلاحیت جو نہ صرف ڈالفن بلکہ چمگادڑوں میں بھی مضبوط ہوتی ہے۔

رپورٹس کے مطابق فوجی تربیت یافتہ ڈولفن کسی نامعلوم غوطہ خور یا پانی کے اندر موجود دیگر خطرے کی نشاندہی کرتی ہیں، وہ فوری طور پر اپنے سپروائزر سے رابطہ کرتی ہیں، جو انہیں ایک ڈیوائس فراہم کرتا ہے۔

دیئے گئے آلے کے ساتھ وہ تیزی سے تیرتی ہیں اور اس شخص یا چیز کو اس آلے سے جوڑ دیتی ہیں جو سمندر کی گہرائی میں موجود شخص یا چیز کو سطح پر لاتا ہے۔

مزید یہ کہ امریکی بحریہ کے پاس سینکڑوں ڈولفنز ہیں جو درجنوں ساحلی اور سمندری تنصیبات کی حفاظت کر رہی ہیں لیکن ان میں سے ایک بنگور اور واشنگٹن میں ایک تنصیب کی حفاظت کر رہی ہیں۔

 

یہ نہ صرف امریکہ میں بلکہ پوری دنیا میں جوہری ہتھیاروں کا سب سے بڑا ذخیرہ ہے جس میں تقریباً 2500 ایٹم بم اور ہائیڈروجن بم ہیں جو کہ امریکی جوہری ہتھیاروں کا 25 فیصد بنتے ہیں۔

مزید یہ کہ امریکہ کے ایٹمی ہتھیاروں کی کل تعداد تقریباً 10 ہزار ہے یعنی امریکہ کے پاس دنیا میں سب سے زیادہ ایٹمی ہتھیار ہیں۔

ڈولفنز کا یہ خصوصی دستہ بنجر کے آس پاس کے سمندروں میں گشت کرتا ہے اور ہنگامی صورت حال کی صورت میں فوری طور پر فوجیوں کو الرٹ کرتا ہے اور خودکشی کی کارروائی بھی کرتا ہے۔

Square Adsence 300X250
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More