گورنر سندھ کی تاجروں کو ’کے الیکٹرک‘ کے ایوریج بل ڈیفر کرانے کی یقین دہانی

بول نیوز  |  Apr 07, 2020

گورنر سندھ عمران اسماعیل نے تاجروں کو از خود یقین دہانی کرائی گئی ہے کہ وہ کے الیکٹرک کے ایوریج بل ڈیفر کروایں گے۔

تفصیلات کے مطابق سندھ تاجروں کی وزیراعلیٰ سندھ عمران اسماعیل سے ملاقات میں کاروبار کے حوالے سے میٹنگ منعقد کی گئی جس میں تاجروں کی جانب سے کے الیکٹک کے جاری کردہ بلوں پر بھی بات چیت کی گئی۔

یاد رہے کہ کے الیکڑک کی جانب سے کراچی میں کورونا وائرس کے باعث ایوریج بلنگ کے نام پر شہریوں کو کئی گناہ اضافی بل بھیج دئیے ہیں۔

کے الیکٹرک نے شہر میں ریسٹورنٹس،الیکٹرونک مارکیٹس اور دیگر مارکیٹوں کو ایوریج بل جاری کرنے شروع کردئیے ہیں جس پر ریوٹورینٹ ایسوسی ایشن کی جانب سے مؤقف اختیار کیا گیا ہے کہ کاروبار نہیں ہے،،لاکھوں روپے کے ایوریج بل کیسے ادا کرسکتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ ایوریج بلنگ کے الیکٹرک کا انتہائی ظالمانہ اقدام ہے اور لوٹ مار کر رہیں ہیں اور  ہم کسی صورت کسی صورت ایوریج بل ادا نہیں کریں گے۔

دوسری جانب دوسری جانب کے الیکٹرک نے کرونا کو بہانہ بنا کر ایس ایس جی سی سے رواں ماہ گیس کے بل ادائیگی میں ریلیف مانگ لیا۔ تاہم ایس ایس جی سی نے کے الیکٹرک کو گیس کے بل میں چھوٹ دینے سے انکار کردیا۔

 

 

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More