سوشل میڈیا کمپنیاں پاکستان میں دفاترکھولنے کیلئے تیارہیں، وزیرآئی ٹی

سماء نیوز  |  Apr 05, 2021

فوٹو: اے ایف پی

وفاقی وزیر برائے انفارمیشن ٹیکنالوجی امین الحق نے تصدیق کی ہے کہ سوشل میڈیا کمپنیاں پاکستان میں دفاترکھولنے کے لیے تیار ہیں تاہم کمپنیوں کے پی ٹی اے سے مذاکرات جاری ہیں۔

سماء سے خصوصی گفتگو میں وزیر آئی ٹی نے کہا کہ چند نکات پر سوشل میڈیا کمپنیوں کے اعتراضات ہیں تاہم انکے خدشات دور کریں گے۔ سوشل میڈیا رولز میں تمام اسٹیک ہولڈرز کی مشاورت شامل کریں گے۔

وفاقی وزیر امین الحق نے کہا کہ سائبر سیکیورٹی سے متعلق وزارت آئی ٹی ابتدائی مسودہ تیار کرلیا ہے جس میں تمام اسٹیک ہولڈرز کا شامل کیا جائے گا جس میں ہمارے مقتدر حلقے شامل ہیں۔

انہوں نے بتایا کہ ایسا ماحول بنایا جائے گا جس کے ذریعے ہیکنگ سسٹم کو روکا جا سکے۔

وزیر آئی ٹی کا کہنا تھا کہ ڈیجیٹل کرنسی پر بھی مشاورت سے پالیسی بنائیں گے۔ ہماری خواہش یہی ہے کہ غیر ملکی کمپنیاں پاکستان آکر کاروبار کریں۔

واضح رہے کہ انڈپینڈنٹ اردو سے گفتگو میں فیس بک نے 28 مارچ کو پاکستان میں اپنے دفاتر کھولنے سے متعلق خبر کی تردید کی تھی۔

ترجمان کا کہنا تھا “ہم پاکستان میں ڈیڈیکیٹڈ ٹیموں کے ذریعے، پاکستانی مارکیٹ کو مدنظر رکھتے ہوئے خدمات، شی مینز بزنس (جن سے مقامی افراد کی صلاحیت میں اضافہ ہوتا ہے) جیسے پروگراموں کے ذریعے سرمایہ کاری جاری رکھے ہوئے ہیں، مگر فیس بک کا فی الحال پاکستان میں دفتر کھولنے کا کوئی منصوبہ نہیں”۔

اس سے قبل وزیراعلی خیبر پختونخوا محمود خان کے مشیر برائے سائنس و ٹیکنالوجی ضیا اللہ خان بنگش نے  اے آر وائی نیوز چینل کو انٹرویو میں کہا تھا کہ “فیس بک انشااللہ پاکستان میں اپنا دفتر کھولے گا”۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More