کرک انفو ایوارڈز 2021، ون ڈے میں کون کون سے بولرز نامزد ؟

بول نیوز  |  Jan 20, 2022

ای ایس پی این کرک انفو ایوارڈز 2021،ون ڈے بولنگ کے نامزد امیدوار کون؟

شکیب الحسن:ویسٹ انڈیز کے خلاف 8 رنز کے عوض 4 وکٹیں

پابندی کے بعد بنگلہ دیش کے لیے اپنی پہلی پیشی میں، اور ٹیم کی ون ڈے تاریخ میں سب سے سستے چار کے لیے اپنے راستے میں، شکیب نے کمزور ویسٹ انڈیز کو کھایا۔

And the nominees for best ODI bowling performance of 2021 are 👇 #ESPNcricinfoAwards

— ESPNcricinfo (@ESPNcricinfo) January 19, 2022

انہوں  نے سب سے پہلے آندرے میکارتھی کو ایک لوپی ڈلیوری کے ساتھ چھیڑا جو اسٹمپ پر جا لگا اور پھر جیسن محمد کو ایک سے اسٹمپ کروایا جو ہٹ گیا،اپنی تیسری وکٹ کے لیے، شکیب نے ایک اور گیند پھینکی جو زاویہ کے ساتھ آئی، نکرومہ بونر کو سامنے پھنسادیا۔

ان  کے پہلے اسپیل کے اختتام پر اس کے اعداد و شمار 7-2-8-3 تھے۔

اس کے بعد وہ 33ویں اوور میں الزاری جوزف کو بولڈ کرنے کے لیے واپس آئے اور ویسٹ انڈیز کو 122 رنز پر آؤٹ کر دیا۔

ٹرینٹ بولٹ: بنگلادیش کے خلاف  27 رنز کے عوض 4 وکٹیں

ٹرینٹ بولٹ نے نئی گیند کو تمیم اقبال سے دور سوئنگ کر کے چیزوں کو ترتیب دیا اور اس سے پہلے کہ اسے سیدھے ایک کے ساتھ ٹانگوں پر ریپ کیا۔

بولٹ نے پھر دم کا صفایا کیا پہلے اچھی لمبائی والی گیند نے حسن محمود کو آگے کی طرف کھینچا، صرف اس کے لیے اس نے شکل کو دور کیا اورا سٹمپ کو پیچھے چھوڑ دیا، پھر تسکین احمد کی گیند پر ایک اہم کنارہ مڈ آن کی طرف بڑھا جیسے بولٹ چلے گئے ہوں۔

نیوزی لینڈ نے تمام فارمیٹس میں 6-0 سے کلین سویپ کرنے کے لیے آسانی کے ساتھ 132 کا تعاقب کیا۔

پراسدھ کرشنا:انگلینڈ کے خلاف 54 رنز کے عوض 4 وکٹیں

بیئرسٹو اور جیسن رائے نے 318 کے تعاقب میں 14 اوورز میں 131 رنز بنائے، لیکن پرسید نے اپنے چوتھے اوور میں رائے کو کیچ کرایا۔

اس کے بعد اس نے سیم بلنگز اور ٹام کرن کو آؤٹ کرنے کے لیے واپس آنے سے پہلے ایک آف کٹر کے ساتھ بین اسٹوکس کو حاصل کیا، کیونکہ انگلینڈ نے 251 پر آل آؤٹ پر اپنی مضبوط شروعات کو تسلیم کیا۔

پرسید نے ون ڈے ڈیبیو پربھارتی گیند باز کے بہترین اعداد و شمار حاصل کئے۔

دشمانتا چمیرا: بنگلادیش کے خلاف 16 رنز کے عوض 5 وکٹیں

چمیرا کی تیز رفتاری اور راؤنڈ آرم ایکشن نے بنگلادیش کے خلاف پہلے پانچ وکٹ حاصل کیں اس دوران اس نے بنگلہ دیش کو 287 کے تعاقب میں 3 وکٹوں پر 28 تک کم کر دیا۔

انہوں نے  پہلے محمد نعیم کے پار ایک کو زاویہ دے کر اسے سلپ میں کیچ کرایا، اس کے بعد اس نے کچھ ورائٹی کا مظاہرہ کرتے ہوئے تمیم اقبال کو ایک سست گیند پر کیچ آؤٹ کرا دیا۔

چھ اوورز میں 11 رنز کے عوض 3 کے اس پہلے اسپیل نے معاہدے پر تقریباً مہر لگائی، لیکن اچھی پیمائش کے لیے، جب چمیرا واپس آیا، تو اس نے مہدی حسن کو کیچ دیا اور تسکین احمد کو بولڈ کیا، دونوں ہی رفتار سے شکست کھا گئے۔

مچل اسٹارک: ویسٹ انڈیز کے خلاف 48 رنز کے عوض 5 وکٹیں

257 کے تعاقب میں ویسٹ انڈیز نے 4 وکٹوں پر 19 رنز بنائے تھے۔

پانچ اوورز کے بعدمچل اسٹارک نے  ایک جارحانہ نظر آنے والے کیرون پولارڈ کو آؤٹ کیا۔

اسٹارک کے لیے پانچ وکٹیں اس کے پہلے چھ اوورز کے اندر آئیں ۔

Square Adsence 300X250
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More