منیجرسےانگریزی بولنے والی خواتین کیلئےشنیرااکرم کاپیغام

سماء نیوز  |  Jan 22, 2021

تصویر: انسٹاگرام

قومی کرکٹروسیم اکرم کی اہلیہ شنیراکرم نے اسلام آباد میں ریسٹورنٹ مالکن کی جانب سے انگریزی سے ناواقف منیجرکی تمسخرانہ ویڈیو شیئرکرنے پرافسوس کااظہارکیا ہے۔

سوشل میڈیا پروفاقی دارالحکومت کی ایک ویڈیو وائرل ہے جس میں کینولی نامی رسٹورنٹ کی مالکان عظمیٰ اور دیا اپنے منیجر کی انگریزی کا مذاق اڑا رہی ہیں۔ ویڈیو وائرل ہونے پر سوشل میڈیا صارفین ریستوران مالکن پر تنقید کے ساتھ ساتھ ہوٹل کے بائیکاٹ کا بھی مطالبہ کردیا۔

آسٹریلین نژاد شنیرااکرم جو کہ اردونہیں بولتیں، کا کہنا ہے کہ وہ سمجھ سکتی ہیں کہ جب کسی کومختلف زبان بولنے پرمجبورکیاجائے توکیسا محسوس ہوتاہے۔

سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹوئٹرپرشنیرانے لکھا ” میں جانتی ہوں کہ دوسری زبان بولنے پر مجبور کیا جانا کیساہوتا ہے۔ اگرآپ دوسری زبان بولناجانتے بھی ہوں لیکن ایک شرمیلے انسان ہوں تو مجبورکیے جانے پریہ بہت مشکل ہوجاتا ہے۔ کسی دوسرے کی ذاتی تفریح طبع کیلئے کیمرے کے سامنے لانا افسوسناک ہے”۔

ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہونے کے بعد تنقید کا نشانہ بنائے جانے پر بعدازاں ریستورنٹ کی جانب سے بیان جاری کیا گیا۔

   View this post on InstagramA post shared by Cannoli by Cafe Soul (@cannoli_cafesoul)

 مالکان کا کہنا ہے کہ ” ہمیں اپنی ٹیم کے ایک رکن کے ساتھ ” ہلکی پھلکی گفتگو” کو غلط انداز میں لیے جانے پر افسوس اور حیرانی ہے، جہاں ہم کسی کو بھی ٹھیس پہنچنے پر معافی مانگتے ہیں وہیں ہمیں اپنے ملازمین کے ساتھ اچھے سلوک پر کسی کو صفائی دینے کی ضرورت نہیں ہے۔ ہماری ٹیم ہمارے ساتھ ایک دہائی سے ہے اور یہ بات خود ایک گواہی ہے” ۔

دوسری جانب سابق گورنرپنجاب کے بیٹے شہبازتاثیرنے اپنی ٹویٹ میں کہا کہ اویس کا نمبرڈھونڈنے میں مدد کریں، ہم اپنی کمپنی میں انہیں ملازمت دینے پربہت خوشی محسوس کریں گے۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More