انگلینڈ جیسی بیٹنگ آج تک نہیں دیکھی، رمیز راجہ

ہم نیوز  |  Dec 02, 2022

چیئرمین پی سی بی رمیز راجہ نے کہا ہے کہ اے سی سی نے ایشیاء کپ ہمیں دیا ہے ہوسٹ کرنے کے لیے اگربھارت سیاسی صورتحال کی وجہ سے نہیں آنا چاہتا تو مرضی ہے، لیکن  ایشیاء کپ ہم سے لے کر نیوٹرل وینیو پر شفٹ کرنا اچھی بات نہیں ہے۔

میڈیا سے بات کرتے ہوئے رمیز راجہ نے پاکستان میں جاری انگلینڈ کے ساتھ ٹیسٹ سیریز کے بارے میں بات کرتے ہوئے کہا کہ ہم پچز بنانے میں پیچھے رہ گئے ہیں، پچ کے حوالے سے بورڈ کا کوئی کردار نہیں ہے، تھنک ٹینک ایک ہفتہ پہلے آ کر پچ پر کام کرتے ہیں، پاکستان میں ایک ہی طرح کی پچیں بنتی ہیں، ڈراپ ان پچ مسلئے کا حل ہوسکتا ہے، ڈراپ ان پچ بحری جہاز میں آنی ہے، پاکستان خود ڈراپ ان پچیں بنائے گا۔

یہ بھی پڑھیں: 

انہوں نے کہا کہ بطور چیرمین مایوسی ہوئی ہے انگلینڈ ٹی ٹونٹی کے پلیئر لے کر آئے ہیں اس بارے میں پاکستان کو بھی سوچنا پڑے گا۔

پچ کے حوالے سے بورڈ کا کوئی کردار نہیں ہے، تھنک ٹینک ایک ہفتہ پہلے آ کر پچ پر کام کرتے ہیں، پاکستان میں ایک ہی طرح کی پچیں بنتی ہیں، ڈراپ ان پچ مسلئے کا حل ہوسکتا ہے، ڈراپ ان پچ بحری جہاز میں آنی ہے، پاکستان خود ڈراپ ان پچیں بنائے گا۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More