کمرے میں لیموں کیوں رکھنا چاہئے ۔۔ چھوٹے سے لیموں رکھنے کے ایسے نتائج جو آپ نے پہلے کبھی نہیں سنے ہونگے ؟

ہماری ویب  |  Mar 30, 2023

لیموں قدرت کا ایک انمول تحفہ ہے، صحت سے لے کر گھریلو کاموں میں مدد کرنے تک لیموں ہر جگہ فائدے مند ثابت ہوتا ہے تاہم آج ہم آپ کو لیموں کا ایسا استعمال بتائینگے جس کے بارے میں شائد آپ نے پہلے کبھی نہیں سنا ہوگا۔

لیموں کو بہترین قدرتی ادویات میں سے ایک کے طور پر جانا جاتا ہے۔ بہت سے لوگ صبح سب سے پہلے لیموں پانی پینا پسند کرتے ہیں کیونکہ لیموں جسم پر توانائی بخش اثر ڈالتا ہے اور ساتھ ہی یہ زہریلے مادوں اور فضلہ کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے۔

کیا آپ جانتے ہیں کہ آپ کے سونے کے کمرے میں لیموں کا استعمال ہوتا ہے؟ اپنے سونے کے کمرے میں لیموں رکھنا ایک قدیم عمل ہے لیکن آج کل بہت سے لوگوں کے لیے یہ ایک گمشدہ فن بن گیا ہے۔

آیئے آپ کو آج لیموں کے کچھ مزید فائدے بھی بتاتے ہیں کہ اگر آپ اپنے سونے کے کمرے میں ایک لیموں رکھ دیں تو آپ کو کون کون سے فائدے ہوسکتے ہیں۔

ایک تحقیق کے مطابق لیموں بے خوابی کے شکار لوگوں کی نیند کو بہتر بنانے میں مدد کرسکتا ہے، سونے سے پہلے اپنے بستر کے پاس ایک پیالے میں لیموں رکھنا درحقیقت نیند کو آمادہ کرنے میں مدد کر سکتا ہے اور آپ کو بہتر نیند کے ساتھ صبح تک چاک و چوبند بناسکتا ہے۔

لیموں کو نیند کے فوائد کے لیے استعمال کرنے کے لیے چار حصوں میں کاٹ کر اپنے بستر کے پاس ایک برتن میں رکھ دیں۔ اسے رات بھر چھوڑ دیں اور دیکھیں کہ اگلے دن آپ کو کتنا اچھا لگتا ہے۔

یہ طریقہ نہ صرف نیند کے لیے اچھا ہے بلکہ کئی طریقوں سے آپ کی مدد کر سکتا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ یہ ایک اچھی طرح سے استعمال ہونے والا اینٹی سیپٹیک اور اینٹی بیکٹیریل ہے۔ اس سے کئی بیماریوں اور انفیکشن سے لڑنے میں مدد مل سکتی ہے۔

رات کو سونے کے کمرے میں لیموں رکھنے کے کچھ دوسرے فوائد میں شامل ہیں، بہتر نیند اور لیموں کی شاندار خوشبو کے ساتھ یہ آپ کی توانائی کو بہتر بنائے گا۔

یہ تناؤ اور جسمانی تناؤ کو کم کرنے میں مدد کر سکتا ہے، لیموں کی خوشبو ہڈیوں کو کھولنے اور صاف کرنے میں مدد کر سکتی ہے اور ان لوگوں کی بھی مدد کر سکتی ہے جو دمہ میں مبتلا ہیں۔

یہ نزلہ زکام سے لڑنے اور بلغم کو صاف کرنے میں بھی مدد کر سکتا ہے جس سے آپ کو سانس لینے میں آسانی ہوتی ہے۔ لیموں آپ کے کمرے میں ہوا کے معیار کو بہتر بنانے کیلئے بھی مدد گار ہوتے ہیں۔

رات کے وقت آپ کے کمرے میں ایک لیموں مچھروں اور دیگر پریشان کن کیڑوں کو بھگانے میں مدد کر سکتا ہے۔ اس سے آپ کو طویل مدتی میں سانس کی صحت برقرار رکھنے میں مدد مل سکتی ہے۔

اگر آپ موسمی الرجی کے مسائل کا شکار ہیں تو آپ کے کمرے میں موجود لیموں الرجی کو بہتر بنانے میں مدد کر سکتے ہیں۔ لیموں میں قدرتی خوشبو ہوتی ہے اس لئے کمرے سے بدبو دور کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

اگر آپ کے پاس چند اضافی لیموں ہیں جنہیں آپ بھی کھا سکتے ہیں تو اس حیرت انگیز پھل کے کچھ دیگر اندرونی استعمال اور فوائد یہ ہیں۔

لیموں بڑھاپے کے خلاف مزاحمت کرتا ہےاور اس میں متعدد وٹامنز اور معدنیات شامل ہیں، جیسے وٹامن سی، اے، اور ای، نیز کرومیم، آئرن، کاپر اور میگنیشیم۔لیموں بدہضمی اور گٹھیا کو روک سکتا ہے۔

لیموں پیروں کی سوجن کو کم کرنے میں مدد کر سکتے ہیں۔لیموں مؤثر خون صاف کرتے ہیں اور ان لوگوں کی مدد کر سکتے ہیں جو خون کی خرابی میں مبتلا ہیں۔ لیموں جلد پر مہاسوں اور بلیک ہیڈز کو ختم کرنے میں مدد کر سکتے ہیں اور داغ کو بھی نرم کر سکتے ہیں۔

مزید خبریں

تازہ ترین خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More