گریٹا تھنبرگ اپنی ماحولیاتی ٹی وی سیریز کی سٹار بھی ہوں گی

ڈی ڈبلیو اردو  |  Feb 12, 2020

سترہ سالہ تھنبرگ ابھی تک اسکولوں کے نوجوان طلبا و طالبات کی عالمی احتجاجی تحریک بن جانے والی مہم 'فرائیڈیز فار فیوچر‘ کی قیادت کر رہی ہیں۔ وہ تحفظ ماحول کی کوششوں کے حوالے سے یورپی یونین اور اقوام متحدہ کے اجلاسوں سے خطاب بھی کر چکی ہیں۔

اب لیکن یہ سرگرم ٹین ایجر ماحولیاتی کارکن اپنی ایک ٹی وی سیریز بھی شروع کرنے والی ہیں۔ اس سیریز کی میزبان بھی وہ خود ہی ہوں گی اور اس ٹی وی پروگرام میں ماحولیاتی تبدیلیوں سے جڑے مسائل اور معاملات کو موضوع بنایا جایا کرے گا۔

یہ ٹی وی سیریز دستاویزی فلم کی طرح کی ہو گی، جس میں گریٹا تھنبرگ سرکردہ سائنسدانوں، سیاستدانوں اور کاروباری شخصیات کے ساتھ ملاقاتوں میں تحفظ ماحول سے متعلق امور پر بات چیت کیا کریں گی۔

اس ٹی وی شو کے ذریعے تھنبرگ پروگرام کے ناظرین کے لیے یہ وضاحت کرنے کی کوشش بھی کریں گی کہ سائنسدانوں نے عالمی درجہ حرارت میں اضافے کو زیادہ سے زیادہ 1.5 ڈگری سینٹی گریڈ تک محدود کرنے کی ضرورت پر جو اتفاق کیا ہے، اس کی وجوہات کیا ہیں اور ایسا کرنے سے زمین پر وسیع تر ماحولیاتی تباہی سے کیسے بچا جا سکتا ہے۔

یہ سیریز برطانوی نشریاتی ادارے بی بی سی کے سائنس اسٹوڈیوز کی طرف سے تیار کی جائے گی۔ یہ نہیں بتایا گیا کہ یہ سیریز کتنے حصوں پر مشتمل ہو گی اور کب سے نشر کی جائے گی۔

کیٹ مارٹر (م م / ع ا)

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More