شاہد آفریدی کے ہاں پانچویں بیٹی پیدا ہو گئی

بول نیوز  |  Feb 15, 2020

مایہ ناز اسٹار بوم بوم آفریدی کے گھر اللہ نے ایک اور رحمت بھیج دی ہے۔

تفصیلات کے پاکستانی کرکٹ ٹیم کے نامور کرکٹر شاہد خان آفریدی جنہیں بوم بوم آفریدی کے نام سے بھی جانا جاتا ہے، اللہ نے انہیں ایک اور بیٹی کی نعمت سے نواز دیا ہے۔

سوشل میڈیا کی ویب سائٹ توئٹر پر اپنے ایک پیغام میں بوم بوم آفریدی نے اپنی چار بیٹوں کی ہمراہ ایک اور ننھی پری کی آمد کی تصاویر شیئر کی ہے او بتایا ہے کہ کہ اللہ نے انھیں پانچویں بار بیٹی جیسی نعمت سے نوازا ہے۔

The Almighty’s infinite blessings & mercy are upon me…already having been granted 4 wonderful daughters I have now been blessed with a 5th, Alhamdulillah. Sharing this good news with my well-wishers… #FourbecomeFive pic.twitter.com/Yb4ikjghGC

— Shahid Afridi (@SAfridiOfficial) February 14, 2020

 تصویر میں دیکھا جا سکتاہے کہ شاہد آفریدی اپنی پانچویں بیٹی کو ہاتھ میں اٹھائے بے حد خوش دکھائی دے رہے ہیں جبکہ ان کی دیگر بیٹیاں بھی خوشگوار موڈ میں ہیں۔

تصویر کے ساتھ شاہد آفریدی نے پیغام میں لکھا ”مجھ پر اللہ کی بے پناہ رحمتیں اور برکتیں ہیں ،میری پہلے ہی چار بہت خوبصورت بیٹیاں ہیں اور اب اللہ نے مجھے ایک اور بیٹی سے نوازا ہے،میں اپنے تمام خیر خواہوں کے ساتھ یہ خبر شیئر کر رہا ہوں“۔

دوسری جانب شاہد آفریدی کی بیٹی کی پیدائش پر چاہنے والوں نے انہیں مبارکباد دی ہے،اور سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر کمنٹس میں انکی بیٹی کے لئے دعا کی ہے.

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More