وقار ذکا نے بھی سیاست میں قدم رکھ دیا، پارٹی کا نام کیا ہے اور اس میں کون کون شامل ہوگا؟ تفصیلات جاری

سچ ٹی وی  |  Jul 30, 2020

تفصیلات کے مطابق وقار ذکا نے پیغام جاری کرتے ہوئے بتایا ہے کہ ہم ایک ایسی سیاسی جماعت کا اعلان کرنے جا رہے ہیں جس کا مقصد پاکستان میں انٹرنیٹ پر مبنی تبدیلی لانا ہو گا۔

مزید پیغام جاری کرتے ہوئے وقار ذکا کی جانب سے کہا گیا ہے کہ حکومت کی جانب سے انٹرنیٹ میں جدت پیدا کرنے کے حوالے سے بالکل کام نہیں کیا جا رہا اور ہمیں اس کی اشد ضرورت ہے، اس لئے ہم اس پر کام کریں گے۔

تاہم وقار ذکا کے اس اعلان کے بعد ان کے مداحوں کی جانب سے اس عمل کو خوب سراہا جا رہا ہے جبکہ مختلف قسم کے پیغامات بھی جاری کئے جا رہے ہیں۔ایک صارف نے مطالبہ کیا ہے کہ مجھے پارٹی ٹکٹ حاصل کرنے کے لئے عمر اور باقی شرائط کے بارے میں بتایا جائے۔

خیال رہے کہ حالیہ گیم پب جی کیی ببدش کے بعد وقار ذکا کی جانب سے اس موضوع پر لگاتار آواز بلند کی جا رہی ہے۔ وقار ذکا اس میں اپنا کردار باخوبی نبھا رہے ہیں جس کی وجہ سے ان کی ہر طرف خوب تعریف کی جا رہی ہے، تاہم اب انہوں نے ان مسائل سے لڑنے کے لئے ایک سیاسی جماعت بنانے کا اعلان کر دیا ہے۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More