حکومت کا آئی ٹی تعلیم کے حوالے سے اہم اقدام

بول نیوز  |  Oct 30, 2020

گوگل اور دیگر نجی شراکت داروں کے اشتراک سے وزارت انفارمیشن ٹکنالوجی لاکھوں طلباء کی مدد کے لئے ملک میں ایک ‘سی ایس پہلا ڈیجیٹل خواندگی پروجیکٹ’ شروع کر رہی ہے۔

 تفصیلات کے مطابق اپنے ایک بیان میں وفاقی وزیر برائے آئی ٹی امین الحق نے بتایا ہے کہ حکومت گوگل اور دیگر نجی شراکت داروں کے اشتراک سے ایک پروگرام کا آغاز کر رہی ہے۔

Ministry of Information Technology with collaboration of Google and other private partners launching 'CS first digital literacy project' in the country to assist millions of [email protected] pic.twitter.com/g0pgkcDoUm

— Information Ministry (@MoIB_Official) October 30, 2020

انہوں نے کہا کہ گوگل کے نئے پروگرام کا مقصد کاؤنٹی میں تعلیم کے شعبے میں بنیادی مسائل کو حل کرنا ہے ، جس میں مقامی زبانوں میں ڈیجیٹل تعلیمی مواد کی کمی، آلات اور انٹرنیٹ تک رسائی اور اساتذہ کو ڈیجیٹل ٹولز کے استعمال کی تربیت دینا شامل ہے۔

وفاقی وزیر نے کہا کہ “سی ایس فرسٹ” 9 سے 14 سال کی عمر کے بچوں کے لئے ابتدائی عمر کا کوڈنگ پروگرام ہے اور یہ ایک مفت کمپیوٹر سائنس نصاب پر مشتمل ہے جو ویڈیو کو بنیاد پر چلنے والی سرگرمیوں کے ذریعے سیکھنے میں کوڈنگ کو آسان اور تفریح ​​فراہم کرتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ “سی ایس فرسٹ” پروگرام ملک میں ڈیجیٹلائزیشن متعارف کروانے کے لئے ایک اہم قدم ہے۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More