پاکستان کے اندر دو پارٹیاں ہیں ایک ظالم اور ایک مظلوم، سراج الحق

بول نیوز  |  Jan 25, 2021

امیر جماعت اسلامی سراج الحق نے کہا ہے کہ پاکستان کے اندر دو پارٹیاں ہیں ایک ظالم اور ایک مظلوم۔

تفصیلات کے مطابق امیر جماعت اسلامی سراج الحق نے اپنے ایک بیان میں کہا کہ ہم چاہتے کہ کرپٹ سرمایہ دار اور ظالم جاگیردار سے چہٹکارا دلایا جائے۔

سراج الحق نے کہا کہ پوری قوم اس وقت پریشان ہے، بائیس کروڑ عوام متاثر ہیں لیکن آج کی حکومت کے پاس صرف ایک ہی بات بولنے کے لیے کہ پچھلی حکومتوں نے گند گیا۔

امیر جماعت اسلامی کا کہنا تھا کہ یہاں حکومت سرپرستی میں چلنے والے اداروں کے متاثرین موجود ہیں، سرکاری آفیسوں میں بیٹہے افسر غریب عوام کے کپڑے دیکہ کر اندازا لگاتے ہیں کہ اس سے ہاتھ ملانا چاہیے ہے یا نہیں۔

 سراج الحق کا یہ بھی کہنا تھا کہ اس حکمرانوں نے جس طرح عوام کو مایوس کیا اس کی کہیں مثال نہیں ملتی، ایک وزیر نے وعدے کیے تھے کہ نوکریاں دیں گے۔

امیر جماعت اسلامی نے کہا کہ اسٹیل ملز کے ملازمین چودہ دن سے دہرنے پر بیٹھے ہیں پتھر دل حکمران وہاں نہیں جا رہے اور پھر وزیر اعظم کہتے ہیں کہ ان کو بلیک میل کیا جا رہا ہے۔

 سراج الحق نے یہ بھی کہا کہ ادار تباھ ہوگئے ہیں حکومت کا کام صرف ٹیکس جمع کرنا ہے، ریاست کا کام صرف اتنا ہے بین القوامی اداروں کے ڈکٹیشن پر ملک چلانا۔

امیر جماعت اسلامی سراج الحق نے مزید کہا کہ کراچی کے لوگ جماعت اسلامی کو جانتے ہیں، جماعت اسلامی نے بہت ہمت کے ساتھ مظلوم عوام کی خدمت کرنا شروع کی ہے جبکہ کراچی کا میئر جماعتی اسلامی سے تھا تو اربوں روپے کی بجیٹ پاس کروا تھا پر رہتا کرائے کے مکان میں تھا۔

-->
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More