سندھ کے صحافی کورونا ویکسین کے حقدار ہیں،خرم شیر زمان

بول نیوز  |  May 11, 2021

پی ٹی آئی رہنماء خرم شیر زمان نے کہا ہے کہ سندھ کے صحافی کورونا ویکسین کے حقدار ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی رہنماء خرم شیر زمان نے صحافیوں کی ویکسینیشن سے متعلق بیان میں کہا کہ صحافی فرنٹ لائن پر وباء سے مقابلہ کر رہے ہیں۔سندھ کے صحافیوں کی خدمات کو سلام پیش کرتے ہیں، تمام صحافی کورونا ویکسین کے حقدار ہیں۔

پی ٹی آئی رہنماء نے کہا کہ پنجاب حکومت کی جانب سے صحافیوں کو کورونا ویکسین لگانے کے فیصلے کو سراہتے ہیں۔

خرم شیر زمان کا یہ بھی کہنا تھا کہ صحافی وباء کے پھیلاؤ کو روکنے کیلئے مہم کا حصہ رہے، سندھ میں کورونا کی صورتحال پر فرنٹ لائن صحافیوں کی جانب سے منظم مہم چلائی گئی۔

پی ٹی آئی رہنماء خرم شیر زمان کا مزید کہنا تھا کہ سندھ کے صحافیوں نے اپنے فرض کی ادائیگی میں کوئی کمی نہیں چھوڑی، سندھ حکومت بھی صوبے میں صحافیوں کو ویکسین کی سہولیات مہیا کرے۔

واضح رہے اس سے قبل پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے رہنماء اور رکن سندھ اسمبلی خرم شیر زمان نے بلاول کے بیان پر ردعمل دیتے ہوئے کہا تھا کہ بلاول اپنے حواس کھوچکے ہیں، بلاول کا عقیدہ ہے جھوٹ اتنا بولو کہ سچ لگے۔

خرم شیر زمان کا یہ بھی کہنا تھا کہ پیپلز پارٹی نے ملک کو تاریخی قرضوں کی طرف دھکیلا، بلاول کو اپنی حیثیت کا علم ہوجائیگا، بلاول زمینوں پر قبضے،منی لانڈرنگ اور کمیشن کے بجائے سندھ کی ترقی کا سوچیں۔

--> Double Click 970 x 90
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More