ابوظبی کے ولی عہد کی انقرہ آمد، ترکی میں سرمایہ کاری کیلئے 10 ارب ڈالر کے فنڈ کا اعلان

بول نیوز  |  Nov 25, 2021

انقرہ: متحدہ عرب امارات (یو اے ای) کے رہنما اور ابو ظبی کے ولی عہد شیخ محمد بن زاید النہیان سرکاری دورے پر ترکی پہنچ گئے۔  

غیر ملکی میڈیا کی رپورٹس کے مطابق ترک صدر نے صدارتی محل میں شیخ محمد بن زاید کا استقبال کیا، جس کی دعوت انہیں ترک صدر نے دی تھی۔

اس موقع پر ابوظبی کے امیر کو گارڈ آف انر پیش کیا گیا اور 21 توپوں کی سلامی دی گئی۔

عرب خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق ترکی اور متحدہ عرب امارات کے درمیان متعدد معاہدے ہوئے ہیں اور ان میں سرمایہ کاری کے معاہدوں پر بھی اتفاق ہوا ہے۔

اس کے ساتھ ہی ترکی کے سینٹرل بینک اور امارات کے مرکزی بینک نے ایک مفاہمتی یاد داشت پر بھی دستخط کیے ہیں۔

سرمایہ کاری کے لیے 10 ارب ڈالر کے فنڈ قائم کرنے کا اعلانرپورٹس کے مطابق امارات نے ترکی میں سرمایہ کاری کے فروغ کے لیے 10 ارب ڈالر کے فنڈ قائم کرنے کا اعلان کیا ہے۔

مذکورہ فنڈ اسٹریٹجک سرمایہ کاری منصوبوں پر توجہ مرکوز کرنے کے ساتھ ساتھ دیگر شعبوں، جن میں لاجسٹک، توانائی، صحت اور خوراک شامل ہیں ترجیحی بنیادوں پر سرمایہ کاری کی جائے گی۔

علاوہ ازیں ابو طبی کے ولی عہد محمد بن زاید النہیان نے ترک صدر سے ملاقات میں مذاکرات، اقتصادی تعلقات کو فروغ دینے کے امکانات پر زور دیا ہے۔

دونوں رہنماؤں نے باہمی دلچسپی کے امور اور بین الاقوامی حالات پر بھی تبادلہ خیال کیا۔

بعد ازاں ابو ظبی کے ولی عہد نے سماجی روابط کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ٹوئٹ کیا کہ میری ترک صدر سے ملاقات ہوئی ہے اور ہم نے دونوں ممالک کے درمیان تعلقات کو مضبوط بنانے کے طریقہ کار پر توجہ مرکوز کرتے ہوئے نتیجہ خیز بات چیت کی ہے۔

التقيت اليوم في أنقرة الرئيس التركي رجب طيب أردوغان وأجرينا مباحثات مثمرة، تركزت حول فرص تعزيز علاقاتنا الاقتصادية ، نتطلع إلى فتح آفاق جديدة وواعدة للتعاون والعمل المشترك يعود بالخير على البلدين ويحقق مصالحهما المتبادلة وتطلعاتهما إلى التنمية والازدهار. pic.twitter.com/ZkPFo3AQLj

— محمد بن زايد (@MohamedBinZayed) November 24, 2021

دوسری جانب ترک وزیر خارجہ نے اپنے ایک بیان میں کہا کہ دونوں ممالک کے سربراہان کے مذاکرات کامیاب رہے اور ترک صدر دسمبر میں ابو ظبی کے دورہ کریں گے۔

قبل ازیں دونوں رہنماؤں نے اگست میں ایک فون کال پر مختلف موضوعات پر تبادلہ خیال کیا تھا، انہوں نے اس بات چیت کے دوران دونوں ممالک کے درمیان تعلقات استوار کرنے کے امکانات کا جائزہ لیا تھا۔

Square Adsence 300X250
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More