پنجاب حکومت نے پراپرٹی ٹیکس میں اضافہ واپس لے لیا

بول نیوز  |  Nov 27, 2021

لاہور چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری نے پراپرٹی ٹیکس میں اضافہ واپس لینے پرپنجاب حکومت کو سراہا اور توقع ظاہر کی ہے کہ اس حوالے سے باضابطہ نوٹیفیکیشن جلد ہی جاری کردیا جائے گا۔

ایک بیان میں لاہور چیمبر کے صدر میاں نعمان کبیر، سینئر نائب صدر میاں رحمن عزیز چن اور نائب صدر حارث عتیق نے کہا کہ پراپرٹی ٹیکس میں بے تحاشہ اضافہ واپس لینے کے متعلق لاہور چیمبر کا مطالبہ تسلیم کرنا پنجاب حکومت کے دوستانہ رویے کا ثبوت ہے۔

اس فیصلے سے کاروباری برادری کو بہت ریلیف ملے گا جو روپے کی قدر میں کمی، پالیسی ریٹ میں اضافے اور مہنگائی کی وجہ سے بہت سے معاشی چیلنجز کا سامنا کررہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ لاہور چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری نے پراپرٹی ٹیکس میں اضافے کا معاملہ وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار سے ملاقات کے دوران موثر انداز میں اٹھایا اور انہیں اس کے نتیجے میں صنعت و تجارت کو ہونے والے نقصانات سے آگاہ کیا۔

لاہور چیمبر وزیراعلی پنجاب سردار عثمان بزدار کا شکر گزار ہے جنہوں نے لاہور چیمبر کے مطالبے کو تسلیم کرکے کاروباری برادری کو ریلیف فراہم کیا۔

اس ضمن میں صوبائی وزیرایکسائز و ٹیکسیشن حافظ ممتاز احمد اور سیکریٹری وقاص علی کی کاوشیں بھی لائق تحسین ہیں۔

انہوں نے کہا کہ پنجاب حکومت کے اس قدم سے پبلک پرائیویٹ پارٹنرشپ کو استحکام ملے گا۔

لاہور چیمبر کے عہدیدارو ںے اس عزم کا اظہار کیا کہ لاہور چیمبرکاروباری برادری کو درپیش مسائل اسی طرح موثر انداز میں اجاگر کرتا رہے گا۔

Square Adsence 300X250
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More