کشمیر میں نئی حلقہ بندیاں عالمی قوانین کی خلاف ورزی ہے: او آئی سی

اردو نیوز  |  May 16, 2022

اسلامی تعاون تنظیم کی جنرل سیکریٹریٹ نے انڈیا کے زیرانتظام کشمیر میں انتخابی حلقہ بندیوں کو ازسر نو ترتیب دینے پر شدید تشویش کا اظہار کیا ہے۔

پیر کو او آئی سی کے ٹوئٹر اکاؤنٹ پر جاری بیان کے مطابق جنرل سیکریٹریٹ نے کہا ہے کہ انڈیا کے زیرانتظام کشمیر میں نئی حلقہ بندیاں سلامتی کونسل کے قراردادوں، عالمی قوانین اور خاص طور پر چوتھے جینوا کونشن کی خلاف ورزی ہے۔

جنرل سیکریٹریٹ نے انڈیا کی جانب سے غیر قانونی طور پر انتخابی حلقہ بندیوں کو ازسرنو ترتیب دینے، خطے کی جغرافیائی تبدیلی اور کشمیری عوام کے حقوق کی خلاف ورزی پر شدید تشویش کا اظہار کیا ہے۔

جموں اور کشمیر کے تنازعے پر دیرینہ اور اصولی موقف اور اسلامی سربراہی اجلاس اور او آئی سی کے وزرائے خارجہ کونسل کے فیصلوں کا حوالہ دیتے ہوئے جنرل سیکریٹریٹ نے جموں اور کشمیر کے لوگوں کے حق خودارادیت کے اصولی موقف سے مکمل یکجہتی کا اعادہ کیا۔

سلامتی کونسل کے قراردادوں کے مطابق جنرل سیکریٹریٹ نے عالمی برادری، خاص طور پر اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل پر زور دیا ہے کہ انڈیا کے زیرانتظام کشمیر میں حلقہ بندیوں کی صورتحال کا نوٹس لے۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More