کچرے کے ڈبوں کے ساتھ فوٹو گرافی اور فیشن کا نیا ٹرینڈ

وائس آف امریکہ اردو  |  Apr 10, 2020

ویب ڈیسک — 

کرونا وائرس کے باعث جاری لاک ڈاؤن میں آپ بلا ضرورت گھروں سے باہر نہیں نکل سکتے۔ تو پورا دن گھر میں بیٹھ کر بوریت کو کیسے دور کیا جائے؟ اس کا حل کچھ منچلوں نے ایک نیا ٹرینڈ بنا کر نکالا ہے۔

سوشل میڈیا پر ایک منفرد اور دلچسپ ٹرینڈ سامنے آیا ہے جس میں لوگ انوکھے ملبوسات پہن کر کچرے کے ڈبوں کے ساتھ تصاویر کھنچوا رہے ہیں۔

کہتے ہیں کہ ضرورت ایجاد کی ماں ہے۔ وبا کے دور میں جب آپ کو گھر سے باہر نکلنے کے لیے بھی کسی بہانے کی ضرورت ہو تو کچھ ایسی ہی نئی چیزیں متعارف ہو جاتی ہیں۔

کرونا وائرس کا پھیلاؤ روکنے کے لیے جہاں لوگوں پر مختلف پابندیاں عائد ہیں اور کئی ملکوں میں سخت لاک ڈاؤن کے باعث لوگ گھروں سے نکلنے کا بہانہ تلاش کر رہے ہیں۔ وہیں کچھ منچلوں نے کچرا پھینکنے کی ضرورت کو باہر نکلنے کا موقع سمجھتے ہوئے تفریح کا ذریعہ بنا لیا ہے۔

آپ چاہے کتنے ہی سخت لاک ڈاؤن یا کرفیو میں ہوں۔ لیکن کچرا تو آپ گھر میں جمع نہیں کر سکتے۔ کچرا پھینکنے آپ کو گھر سے باہر جانا ہی ہوتا ہے۔ لہٰذا جب بھی کچرا پھینکنے باہر جانا ہو تو یہ نیا فیشن بھی کرتے چلیں۔

کوئی بھی انوکھا اور منفرد لباس پہنیں جو دیکھنے والوں کے لیے دلچسپی کا باعث ہو اور کچرے کے ڈبے لے کر سڑک پر آجائیں۔ کچرے کے ڈبوں کے ساتھ ایک تصویر لیں اور اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹ پر اپلوڈ کردیں۔ لیجیے آپ بھی اس نئے کچرا فوٹوگرافی ٹرینڈ میں شامل ہو گئے ہیں۔

عین ممکن ہے کہ جیسے کرونا وائرس پوری دنیا میں پھیلا ہے ویسے ہی کرونا وائرس کا خوف کم کرنے کے لیے یہ ٹرینڈ بھی پوری دنیا میں پھیل جائے۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More