پاکستانی ڈرامہ میرے پاس تم ہو اب سنیما گھر کی زینت بنے گا

بول نیوز  |  Jan 14, 2020

پاکستانی ڈرامہ میرے پاس تم ہو کی آخری قسط  سنیما گھر کی زینت بنے گی۔

تفصیلات کے مطابق ڈرامہ سیریل ’میرے پاس تم ہو‘ کی آخری ڈبل قسط ملک بھر کے بڑے سنیماؤں میں دکھائی جائے گی۔

یاد رہے مقبول ترین اور سب کا پسندیدہ ڈرامہ میرے پاس تم ہو اپنے اختتام کی جانب گامزن ہے۔

ڈرامہ سیریل میرے پاس تم ہو کی آخری قسط دیکھنے کے لیے سب بے تاب ہیں۔

خیال رہے کہ ڈرامے کی آخری قسط کو گرینڈ فنالے طور پر پیش کیا جائے گا، آخری قسط کا دورانیہ دو گھنٹے ہے.

ڈرامہ میں اہم کردار ہمایوں سعید، عائزہ خان، عدنان صدیقی نے ادا کیا جسے لوگوں نے بہت مسند کیا اور ان کی بہترین اداکاری کو سراہا بھی ہے۔

ڈرامے کے مصنف خلیل الرحمان قمر نے آخری قسط سے متعلق گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ خدا گواہ ہے کہ آخری سین لکھتے ہوئے میرے ہاتھ کانپ رہے تھے اور میں رو رہا تھا۔

انہوں نے کہا کہ آپ دیکھتے جائیے آگے کیا تماشا ہونے والا ہے، ڈرامے کی آخری قسط سب کی اسی طرح جان لے گی جس طرح اس نے میری جان لی ہے، ڈرامے کی ہر قسط پچھلی قسط سے زیادہ اچھی ہے۔

میرا جی بھی” میرے پاس تم ہو “کی فین نکلی

واضح رہے کہ میرے پاس تم ہو میں بطور ماہم داخل ہونے کے بعد ، سویرا ندیم نے اپنے بیان  میں بتایا کہ ان  کا تھپڑ کتنا اصلی تھا۔

میرے پاس تم ہو کے مداحوں نے طویل عرصے سے سوچا ہے کہ کون شوہر کی اجنبی بیوی ماہم کا کردار ادا کرے گا۔ جب آخر میں سویرا ندیم نے مہوش (عائزہ خان) کے چہرے پر ایک تھپڑ مارنے سے انٹری لی تو وہ منظر وائرل ہوگیا تھا۔

واضح رہے کہ ان دنوں سب سے زیادہ دیکھے جانے والے ڈرامے ’ میرے پاس تم ہو‘ میں سویرا ندیم مرکزی کردار ادا کرنے والے شہوار کی اہلیہ ماہم احمد کا کردار ادا کر رہی ہیں۔ ڈرامے کی 17 ویں قسط میں ماہم نے پہلی ہی انٹری میں عائزہ خان کو تھپڑ رسید کیا تھا۔

اس سے قبل  معروف ڈرامہ سیریل ’میرے پاس تم‘ میں شہوار کی اہلیہ سے تھپڑ کھانے پر اداکارہ عائزہ خان کا ردعمل  بھی سامنے آگیا تھا ۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More