ماہرہ خان کا عرفان خان اور رشی کپور کو خراج تحسین

ہم نیوز  |  May 01, 2020

اسلام آباد: لیجنڈری بھارتی اداکاروں عرفان خان اور رشی کپور کی اچانک وفات نے نہ صرف پاکستان اور بھارت بلکہ پوری دنیا میں ان کے چاہنے والوں کو شدید دکھ میں مبتلا کر دیا۔

فلم انڈسٹری کے ان نامور اداکاروں کی وفات پر تمام شعبہ ہائے زندگی سے منسلک افراد نے افسوس کا اظہار کیا خصوصاً شوبز سے تعلق رکھنے والی شخصیات نے عرفان خان اور رشی کپور کے ساتھ گزارے لمحات کو یاد کرتے ہوئے ان کی اچانک وفات پر اپنے دکھ بھرے تاثرات کا اظہار کیا۔

یہ بھی پڑھیں: 

بین الاقوامی شہرت یافتہ پاکستانی اداکارہ ماہرہ خان نے بھی ان عظیم فنکاروں کو خراج تحسین پیش کیا ہے۔

ماہرہ خان نے فوٹو اور ویڈیو شیئرنگ ایپلیکیشن (ایپ) انسٹاگرام پر عرفان خان کی ویڈیو اور تصویر شیئر کی اور تحریر کیا کہ خدا آپ کو اگلے جہان میں سکون اور عظمت عطا کرے، میرے مقبول۔

 

View this post on Instagram

 

Rest in greatness and peace, my forever Maqbool 🤍

A post shared by Mahira Khan (@mahirahkhan) on Apr 29, 2020 at 3:46am PDT

اداکارہ نے رشی کپور کی وفات پر اپنے دکھ کا اظہار کرنے اور خراج تحسین پیش کرنے کے لیے انسٹاگرام پر ان کی بھی تصویر شیئر کی اور ساتھ میں لکھا کہ یہ زندگی آپ کے لیے بہت چھوٹی تھی، آپ کی عظمت اس سے کئی بڑھ کر ہے، آپ ہمیشہ ہمارے دلوں میں زندہ رہیں گے۔

 

View this post on Instagram

 

Life was too small for you.. you were always always larger than it. Thank you for You. In our hearts forever ♥️

A post shared by Mahira Khan (@mahirahkhan) on Apr 30, 2020 at 9:53am PDT

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More