ایازصادق اور ان کے حواریوں کو ضرورملنی چاہیے، شبلی فراز

سچ ٹی وی  |  Oct 30, 2020

سوشل میڈیا سائٹ ٹوئٹر پر ایک بیان میں شبلی فراز نے کہا کہ ریاست کو کمزور کرنا ناقابل معافی جرم ہے جس کی سزا ایازصادق اور ان کے حواریوں کو ضرورملنی چاہیے۔

ایاز صادق کی کہی ہوئی بات معافی سے آگے نکل چکی ہے۔اب قانون اپنا راستہ لے گا۔ریاست کو کمزور کرنا ناقابل معافی جرم ہے جس کی سزاایاز صادق اور ان کے حواریوں کو ضرور ملنی چاہیے۔

— Senator Shibli Faraz (@shiblifaraz) October 30, 2020

یاد رہے کہ ایاز صادق قومی اسمبلی میں اپنی ایک تقریر کی وجہ سے اس وقت تنقید کا شکار ہیں۔

تاہم ، ایاز صادق نے گزشتہ روز اپنے ویڈیو بیان میں کہا کہ ’کل جو میں نے اسمبلی میں بیان دیا اس میں بھارتی میڈیا کا جو رد عمل آیا وہ میرے بیان کو توڑ مروڑ کر پیش کیا گیا اور اس کو تبدیل کرنے کی کوشش کی گئی‘۔

پاک فوج کے ترجمان میجر جنرل بابر افتخار نے بھی اس بیان پر گزشتہ روز ایک پریس کانفرنس اور کہا کہ ' کل ایک ایسا بیان دیا گیا جس میں تاریخ کو مسخ کرنے کی بات کی گئی۔'

انہوں نے کہا کہ ایسے منفی بیانیے کے قومی سلامتی پر براہ راست منفی اثرات مرتب ہوتے ہیں، منفی بیانیہ بھارت کی شکست اور ہزیمت کو کم کرنے کے لیے استعمال کیا جا رہا ہے۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More