مردوں کے گنجے سر سے بجلی پیدا کرنا ممکن

بول نیوز  |  Jan 14, 2021

اسپین کی ویلنسیا یونیورسٹی کے اشتراک سے ہسپانوی اسٹارٹ اپ کمپنی نے دلچسپ پروجیکٹ پیش کیا ہے جس میں مردوں کے گنجے سر سے بجلی پیدا کی جائے گی۔

 غیر ملکی بررساں ادارے کے مطابق اسپین کی ویلنسیا یونیورسٹی شمسی توانائی پیدا کرنے کے لیے مردوں کے گنجے سر پر سورج کی روشنی کی مدد حاصل کریں گی۔

متعلقہ خبرگنجے مردوں کے لیے انتہائی تشویشناک خبر سامنے آگئی

گنجے مردوں کے لیے بری خبر سامنے آگئی۔ تفصیلات کے مطابق کورونا...

خیال رہے کہ بجلی کو کھوپڑی کی سطح  پر استعمال کیا جاتا ہے جو سورج کی کرنوں کو اکٹھا کرتی ہے اور پھر اسے بجلی میں تبدیل کرتی ہے تاکہ اس شخص کے پاس چھوٹی بیٹریوں میں توانائی ذخیرہ ہو جائے۔

ذخیرہ شدہ توانائی بعد میں موبائل فون کو چارج کرنے سمیت مختلف کاموں کے لیے استعمال کی جا سکتی ہے۔

یادرہے کہ ایسا کرنے کے لیے لیبارٹری میں مائیکروچپس کو سر پر رکھا جاتا ہے جو بعد میں استعمال کے دوران سورج کی روشنی کو ذخیرہ شدہ بجلی میں بدل دیتی ہیں۔

دلچسپ یہ کہ انوویٹرز میگزین کے مطابق گنجے شخص کا سر شمسی خلیوں کے مقابلے میں شمسی توانائی کو تبدیل کرنے میں زیادہ کارآمد ہیں جو بجلی پیدا کرنے کے لیے استعمال ہوتے ہیں کیونکہ وہ طاقت اور رفتار سے سورج کی روشنی کی عکاسی کرتے ہیں۔

رپورٹ کے مطابق تجربہ 42 مردوں پر کامیابی کے ساتھ کیا گیا۔

واضح رہے کہ کھوپڑی میں مائیکروچپ لگانے کے لیے بس ایک مختصر آپریشن کی ضرورت ہے۔

-->
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More