اسکول میں مار کھانے کے دن گئے، شہزاد رائے

سماء نیوز  |  Feb 25, 2021

سماجی کارکن اور گلوکار شہزاد رائے نے اسکولوں اور کام کی جگہوں پر بچوں کو جسمانی سزا دینے کے خلاف قومی اسمبلی میں منظور کیے جانے والے بل کو خوش آئند قرار دے دیا ۔

اس حوالے سے شہزاد رائے کی ٹوئٹر پرایک ویڈیو جاری کی جس میں انہوں نے بچوں کو پیغام دیا ہے، ساتھ ہی کیپشن میں انہوں نے لکھا کہ اب اسکول میں مار کھانے کے دن گئے، اب کوئی آپ کو تھپڑ نہیں مار سکتا اور نہ ہی آپ کا کان موڑ سکتا ہے ۔

ویڈیو میں شہزاد رائے بچوں کو مثالیں دیتے ہوئے بتارہے ہیں کہ آئندہ کوئی بھی آپ کو تھپڑ مارے، دھکا دے یا پھر آپ پر تشدد کرے تو آپ کس طرح بچ سکتے ہیں، ویڈیو میں بچوں کے لیے قومی اسمبلی میں منظور کیے گئے بل کے مناظرکو بھی دکھایا گیا ہے۔

ویڈیو میں گلوکار کی جانب سے بچوں پر کیےجانے والے تشدد کی ویڈیو بھی ان سے شیئر کرنے کی درخواست کی گئی۔

واضح رہے کہ حال ہی میں اسکولوں اور کام کی جگہوں پر بچوں کی جسمانی سزا کے خلاف قومی اسمبلی میں بل منظور کیا گیا جس میں بچوں پر تشدد کو قابل جرم قرار دیا گیا ہے۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More