عروا کی زندگی کا سب سے بڑا پچھتاوا کیا ہے؟ اداکارہ نے خود ہی بتا دیا

بول نیوز  |  Apr 16, 2021

پاکستان شوبز انڈسٹری کی خوبرو ماڈل، میزبان اور اداکارہ عروا حسین نے اپنی زندگی کے سب سے بڑے پچھتاوے کے بارے میں کھل کر با ت کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق اداکارہ عروا حسین کی ایک مختصر ویڈیو سوشل میڈیا پر خوب وائرل ہو رہی ہے جس میں انہوں نے انکشاف کیاکہ بلاک بسٹرپاکستانی ڈرامہ سیریل ’ میرے پاس تم ہو‘ میں انہیں ایک کردار آفر ہوا تھا جسے وہ پورا نہیں کر پائی تھیں جو کہ اب اُن کی زندگی کا سب سے بڑا پچھتاوا بن چکا ہے ۔

عروا حسین کا کہنا ہے کہ ڈرامہ سیریل ’ میرے پاس تم ہو‘ میں انہیں ایک کردار آفر ہوا تھا جس کے انہوں نے متعدد سین بھی ریکارڈ کروا لیے تھے مگر پھر ایک فلم کی شوٹنگ میں مصروف ہونے کے سبب وہ اُس کردار کو مکمل نہیں کر سکی تھی جو کہ اُن کا اب سب سے بڑا پچھتاوا ہے ۔

واضح رہے کہ عروا حسین کواس ڈرامہ سیریل میں آفر ہونے والا ٹیچر کا کردار تھا جو بعد ازاں معروف اداکارہ حر ا مانی نے بخوبی ادا کرکے خوب داد وصول کی ۔

-->
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More