اسحاق ڈار ڈالر بجلی گیس اور آٹےکا کیا کریں گئے جومفتاح نہیں کرسکے، شیخ رشید

ہم نیوز  |  Sep 26, 2022

سابق وزیر داخلہ شیخ رشید احمد کا کہنا ہے کہ ملک کی بدنصیبی ہے کہ وزارتوں کا فیصلہ 27کلو میٹر کی حکومت نے کیے ، پہلے یہ لوگ خزانے پر ڈاکہ ڈالتے تھے آج کل جیبوں پر ڈال رہے ہیں۔

شیخ رشید نے مزید کہا کہ اسحاق ڈار وزیراعظم کے جہاز میں لندن سے آرہے ہیں ، آڈیولیک کا وقت اہم  ہے، اور تشویشناک اور خطرناک ہے، شہبازشریف کمزور ہوئے ہیں، فیصلو ں میں انتظار کرنا پڑے گا۔

انہوں نے لکھا کہ یہ لوگ شرمند ہ نہیں ہیں، یہ بھارت کے زیراثر ایجنڈا ہے، ملک کی بدنصیبی ہے کہ وزارتوں کا فیصلہ 27 کلو میٹر کی حکومت نے کیے، پہلے یہ لوگ خزانے پر ڈاکہ ڈالتے تھے آج کل جیبوں پر ڈال رہے ہیں، فواد چودھری نے گزشتہ روز بتا دیا کہ گھنٹوں کے آڈیو لیک ہیں ، میرے خیال میں جب سارے اکھٹے ہوجائیں گے تو ٹو کرا رکھ دیاجائے گا۔

یہ بھی پڑھیں: 

سابق وزیر داخلہ نے کہا کہ اکتوبر میں اہم فیصلے ہونے جارہے ہیں، انہوں نے ٹوئٹ میں لکھا کہ مفروروزیراعظم کےجہاز میں بھاگا اور5 سال بعد وزیراعظم کے ساتھ آرہا ہے یہ چوری اور سینہ زوری ہے.

انہوں نے کہا کہ پی ڈی ایم کےمستقبل کا فیصلہ 15 نومبر سے پہلے ہوجائے گا . 12 گھنٹوں میں 3 آڈیولیکس کا وقت اہم اور تشیوش ناک ہےآئی ایم آف کے باوجود اسحاق ڈارڈالر بجلی گیس اور آٹے کا کیا کریں گئے جومفتاح نہیں کرسکے۔

مفروروزیراعظم کےجہاز میں بھاگا اور5 سال بعدوزیراعظم کے ساتھ آرہا ہے یہ چوری اور سینہ زوری ہے پی ڈی ایم کےمستقبل کا فیصلہ15 نومبر سے پہلے ہوجائےگا 12 گھنٹوں میں3آڈیولیکس کا وقت اہم اور تشیوش ناک ہےآئی ایم آف کے باوجوداسحاق ڈارڈالر بجلی گیس اور آٹےکاکیا کریں گئےجومفتا نہیں کرسکے

— Sheikh Rashid Ahmed (@ShkhRasheed)

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More